تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819202346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی تیم هندبال جوانان: قداست پیراهن ملی را نباید با پول شکست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرمربی تیم هندبال جوانان: قداست پیراهن ملی را نباید با پول شکست تهران - ایرنا - کاپیتان اسبق تیم ملی و سرمربی کنونی تیم هندبال جوانان ایران گفت: پیراهن تیم ملی بسیار ارزشمند است و نباید قداست آن با پول شکسته شود.


«محسن طاهری» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ما باید در هندبال قهرمان پروری کنیم تا از پرورش بازیکنانی که اهمیت و ارزشی برای پیراهن تیم ملی قائل نبوده و فقط به دنبال پول هستند، جلوگیری شود.
وی تصریح کرد: وقتی تمام تمرکز یک ورزشکار روی پول و پاداش دریافتی باشد، قداست قهرمانی از بین می رود.
وی ادامه داد: البته مسوولان ورزش باید زمینه ای فراهم کنند تا قهرمانان افتخارآفرین ایران از نظر مالی در تنگنا نباشند و با آرامش و بدون دغدغه به فعالیت بپردازند.
تیم ملی هندبال ایران در حالی دومین اردوی تدارکاتی خود برای حضور در بازی های آسیایی اینچئون را سپری کرد که بازیکنان دعوت شده از باشگاه ثامن الحجج سبزوار همچنان از حضور در اردوی تیم ملی سرباز زده و مسوولان باشگاه ثامن الحجج نیز در این باره سکوت کرده اند!
این در حالی است که بازیکنان دعوت شده از باشگاه ثامن الحجج مشهد از همان آغاز دومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی به جمع حاضران در اردو پیوستند.
تعدادی از بازیکنان تیم ملی هندبال که اکثر آنان را اعضای تیم باشگاهی ثامن الحجج سبزوار تشکیل می دهند، پس از اینکه «بوروت ماچک» اسلوونیایی جایگزین «رافائل کاستلو» اسپانیایی در راس کادر فنی تیم ملی هندبال شد با دخالت در امور مدیریتی فدراسیون هندبال اعلام کردند تا زمانی که ماچک سرمربی تیم ملی است در اردوی تیم ملی حاضر نخواهند شد!

** در انتخاب بازیکنان تیم جوانان شایسته سالاری ملاک بوده است
سرمربی تیم هندبال جوانان درباره روند آماده سازی این تیم برای حضور در مسابقه های قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان در تبریز گفت: در یکسال گذشته 12 اردوی تدارکاتی برای تیم هندبال جوانان برگزار شده است و فدراسیون هندبال در حد بضاعت خود به این تیم کمک کرده است اما مشکلات مالی سبب شده فدراسیون نتواند آنچنان که باید و شاید خواسته های خود را اجرا کند.
طاهری افزود: علاوه بر مسایل مالی، دیپلماسی ورزشی نیز مشکلاتی را در برای آماده سازی تیم هندبال جوانان به وجود آورده است، چرا که برخی کشورها حاضر نمی شوند در دیدارهای تدارکاتی مقابل تیم هندبال جوانان قرار گیرند.
وی ادامه داد: با این حال در دو اردوی برون مرزی در کشورهای ترکیه و قطر دیدارهای تدارکاتی مناسبی برگزار کردیم و به آمادگی نسبی برای حضور در مسابقه های قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان در شهر تبریز رسیده ایم.
سرمربی تیم هندبال جوانان ایران گفت: اعضای این تیم در تورنمنت چهارجانیه تهران آمادگی بالای خود را نشان دادند و ثابت کردند که پیروزی مقابل تیم پرقدرت ژاپن در تورنمنت قطر اتفاقی نبوده است.
طاهری افزود: سعی می کنیم در رقابت های قهرمانی آسیا قدم به قدم پیش برویم و با برتری مقابل تیم های بحرین و کره جنوبی، به عنوان سرگروه راهی مرحله نیمه نهایی شویم و با شکست حریف خود در این مرحله، به عنوان یکی از نمایندگان قاره آسیا جواز حضور در مسابقه های قهرمانی جهان را کسب کنیم.
وی با بیان اینکه بازیکنان تیم هندبال جوانان ایران پس از برگزاری 6 اردوی انتخابی از سراسر کشور انتخاب شده اند، اضافه کرد: در انتخاب بازیکنان تیم جوانان شایسته سالاری ملاک بوده است.
چهاردهمین دوره مسابقه های هندبال قهرمانی جوانان آسیا و انتخابی قهرمانی جهان از 11 تا 21 مردادماه در دو گروه به میزبانی ایران در شهر تبریز برگزار می شود.
در گروه نخست این رقابت ها تیم های قطر (قهرمان دوره گذشته)، عربستان، ژاپن، ازبکستان، سوریه و عمان و در گروه دوم تیم های ایران، کره جنوبی، کویت، بحرین، عراق و ماکائو حضور دارند.
سه تیم برتر این مسابقه ها جواز حضور در رقابت های جام جهانی سال 2015 برزیل را کسب خواهند کرد.
ورزشی(4)**7537**1379

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن