تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814280891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لام:آلمان صبور و آرام بود و به نتیجه رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جام جهانی 2014 لام:آلمان صبور و آرام بود و به نتیجه رسید تهران-ایرنا-ˈفیلیپ لامˈ کاپیتان تیم ملی آلمان پس از قهرمانی تیمش در جام جهانی 2014 برزیل گفت:آلمان در این جام به ویژه بازی فینال، صبور و آرام بود و به نتیجه مورد نظر خود رسید.


به گزارش ایرنا، کاپیتان تیم ملی آلمان افزود: کاری که ما در 120 دقیقه این بازی انجام دادیم، باور نکردنی بود.بهترین بازیکنان را در ترکیب تیم داشتیم و کار گروهی خوبی را به نمایش گذاشتیم.
لام گفت:این بهترین تیم آلمانی بود که تاکنون دیده ام.
کاپیتان تیم ملی آلمان ادامه داد: هر چه در این تورنمنت پیشروی می کردیم، بهتر می شدیم و اجازه ندادیم شرایط ما را سر در گم کند و به مسیر خود ادامه دادیم.در پایان نیز بر سکوی قهرمانی ایستادیم که احساسی وصف ناپذیر است.
به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال آلمان با برتری مقابل آرژانتین در دیدار نهایی جام جهانی 2014 برزیل به مقام قهرمانی جام بیستم دست یافت.
این دیدار بامداد روز دوشنبه در ورزشگاه ماراکانا شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار شد و ژرمن ها با گل دقیقه 113 ماریو گوتزه مقابل آلبی سلسته پیروز شدند و برای چهارمین بار قهرمان جام جهانی شدند.
ورزشی**547 ** 1917

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن