تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820060745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسکوچيچ: به نظر منتقدان احترام مي‎گذارم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اسکوچيچ: به نظر منتقدان احترام مي‎گذارم
سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان مي‌گويد همه چيز تحت کنترل است و اين تيم در حال نزديک شدن به اهدافش قرار دارد.

دراگان اسکوچيچ در ابتدا درباره روند تمرينات و ميزان رضايتمندي‌اش از عملکرد شاگردانش، اظهار کرد: باتوجه به تمريناتي که بازيکنان انجام مي‌دهند و شرايط دشواري که دارند، از بازيکنانم راضي هستم. آنها باوجود اين که در دوران بدنسازي هستيم، عملکرد رضايت بخشي داشته‌اند.

به گزارش ايسنا، وي در پاسخ به اين سوال که با توجه به اردوهاي برگزار شده، آيا تاکنون به آن چه مدنظرتان بوده است رسيده‌ايد؟ گفت: در حال حاضر همه چيز تحت کنترل ما است و در حال نزديک شدن به اهداف مان هستيم.

اين مربي اهل کرواسي در پاسخ به پرسش ديگري مبني بر اين که فولاد "لوسيانو پريرا" يکي از بهترين مهاجم مان خارجي چند فصل اخير ليگ ايران را از دست داده است چه برنامه اي براي پر کردن خلا اين بازيکن داريد؟ عنوان کرد: ما هميشه به فکر جانشين او هستيم. براي پريرا نيز در تيم جديديش آرزوي موفقيت مي کنم.

وي بيان کرد: فولاد هميشه راه حل هاي مناسبي را پيدا کرده است و پيدا مي کند و به فکر جايگزين کردن بازيکني براي پريرا و ساير نفراتي که از اين تيم رفته اند، هست.

اسکوچيچ در پاسخ به اين سوال که آيا بختيار رحماني و آرش افشين سال آينده با تيم هستند و چه زماني به تمرينات ملحق مي شوند؟ گفت: بله، آن ها سال آينده نيز با تيم هستند و ما روي اين دو بازيکن حساب ويژه اي باز کرده ايم. افشين مصدوم است و اميدوارم هر چه سريع تر به ما پيوندد. رحماني نيز دو سه روزي است که به تيم ملحق شده است و در حال انجام تمرينات مي باشد.

وي درباره اين که در خط دروازه تاکنون به نتايجي رسيده اند يا خير؟ عنوان کرد: به هر حال ما براي کليت تيم، نه تک تک پست ها، برنامه داريم و تمام اهداف ما، تيم است و براي تمام پست ها در حال برنامه ريزي هستيم.

سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان همچنين در پاسخ به اين سوال که خيلي ها به عملکرد فولاد در فصل نقل و انتقالات خرده مي گيرند که اين تيم چند بازيکن کليدي خود را از دست داده است و در قبال آن هم بازيکني در حد نفرات قبلي جذب نکرده است، نظر شما در اين خصوص چيست؟ گفت: به هر حال من به نظر اين افراد در اين زمينه احترام مي گذارم ولي ما هنوز براي نقل و انتقالات وقت داريم و ان‌شاءالله که به نحو احسن از اين فرصت ها استفاده خواهيم کرد.

وي در پايان درباره مذاکره فولاد با احمد آل‌نعمه، ملي پوش خوزستاني نفت تهران، خاطر نشان کرد: همان طور که گفتم ما در فصل نقل و انتقالات در حال کار کردن هستيم و روي هيچ بازيکني نظر خاصي نداريم. دوست داريم آن بازيکني که بهترين گزينه براي تيم است را، انتخاب کنيم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

دوشنبه 1393/04/23 01:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن