تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818947757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشكيل كميته هاي ايمني، سلامت و محيط زيست در سطح مناطق هشت گانه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ تير ۱۳۹۳ (۱۸:۵۵ب.ظ)
معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم خبرداد: تشكيل كميته هاي ايمني، سلامت و محيط زيست در سطح مناطق هشت گانه مهدي اصفهانيان مقدم در حاشيه بازديد از شهرداري منطقه ۲قم از تشكيل كميته هاي ايمني، سلامت و محيط زيست در سطح مناطق هشت گانه شهرداري قم خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم با اشاره به تاكيدات شهردار قم در راستاي ارتقاي سطح ايمني در شهر با رويكرد پيشگيري از حوادث احتمالي، گفت: با توجه به پيش بيني هاي انجام گرفته در ساختار سازماني جديد شهرداري، در صدد تشكيل كميته هاي ايمني، سلامت و محيط زيست(HSE) در سطح مناطق هشت گانه با مديريت شهرداران مناطق هستيم.
وي تشكيل كميته فوق را به منظور پيشگيري از حوادث احتمالي و دستيابي به جامعه‌ ايمن دانست و افزود: اين طرح در راستاي برنامه اي است كه مي توان به كمك آن از بروز حوادث حمل و نقل،حريق، برق گرفتگي و ساير حوادث در سطح جامعه پيشگيري كرد و باعث ارتقاء سطح ايمني شهروندان شد.
اصفهانيان مقدم موفقيت اين طرح را مستلزم مشاركت شهروندان و همكاري تمامي سازمان هاي ذيربط عنوان كرد و تصريح كرد: هدف از اين طرح حركت به سوي جامعه اي ايمن و پيشگيري از آسيب ها و حوادث احتمالي مي‌باشد و چنين هدفي زماني تحقق خواهد يافت كه تمامي شهروندان و مديران اعم از دولتي و غيردولتي با وظايف خود آشنا بوده و مسئولانه در جهت دستيابي به شهري ايمن گام بردارند.
وي با بيان اينكه مقوله ايمني و پيشگيري از حوادث احتمالي و كاهش آلاينده هاي زيست محيطي نيازمند انديشه و تامل هرچه بيشتر است، افزود: شهرداران مناطق با همين رويكرد نسبت به تشكيل اين كميته اقدام نموده اند.
وي درادامه خاطر نشان كرد: در اين طرح شهرداران مناطق و معاونين و كارشناسان ذيربط ضمن نظارت و كنترل شرايط و شناسايي شرايط ناايمن و اعمال مغاير با استاندار زيست محيطي در سطح نواحي، مناطق، پروژه ها و كارگاه‌هاي عمراني،بوستان‌ها، شوارع، معابر و ميادين ضمن احصاء ريسك ها و خطرات مرتبط از طريق اجرا برنامه ها و اقدامات پيشگيرانه در سه فاز كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت در راستاي دستيابي به جامعه ايمن و شهر سالم اقدام خواهند نمود.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن