تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820219142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رایزنی ظریف با همتایان اروپایی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رایزنی ظریف با همتایان اروپایی
وزیران خارجه سه کشور اروپایی تا ساعتی دیگر در هتل کوبورگ با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران دیدار و درباره روند پیشرفت مذاکرات ایران و 1+5 با او گفت و گو خواهند کرد.
کد خبر: ۴۱۵۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱ - 13 July 2014


وزیران خارجه سه کشور اروپایی تا ساعتی دیگر در هتل کوبورگ با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران دیدار و درباره روند پیشرفت مذاکرات ایران و 1+5 با او گفت و گو خواهند کرد.

دراین دیدار که ساعت 16 به وقت وین انجام می شود، ویلیام هیگ، لوران فابیوس و فرانک والتر اشتاین مایر همراه با ظریف موارد اختلافی در متن پیش نویس توافق جامع را بررسی خواهند کرد.

ویلیام هیگ وزیر خارجه انگلیس در بدو ورود به هتل کوبورگ در جمع خبرنگاران گفت: هنوز زود است که درباره تمدید مهلت مذاکرات صحبت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این باره با همتایان اروپایی و ایرانی تصمیم خواهد گرفت، گفت: امروز اتخاذ تصمیم در این باره غیرممکن است.

هیگ درعین حال از ˈ شکاف های عمیقˈ در مورد متن پیش نویس توافق جامع سخن گفت و افزود: باید گفت و گو کنیم.

لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه هم پیش از ورود به هتل کوبورگ به خبرنگاران گفت: یک روز طولانی پیش رو داریم و تمام مدت باید گفت و گو کنیم.

فرانک والتر اشتاین مایر وزیر خارجه آلمان هم حاضر به پاسخگویی به سوالات خبرنگاران نشد.

قرار است وزیران اروپایی همچنین در حاشیه ملاقات ها و برنامه های خود در وین، دیدار و رایزنی هایی درباره حل بحران غزه و راه های رسیدن به آتش بس در آن منطقه را بررسی کنند.

هیگ پیش از سفر به وین از این رایزنی ها خبر داده بود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن