تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802705760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عربشاهی: پرسپولیس با جدایی خلعتبری، حسینی و پولادی به مشکل نمی‌خورد/ کی‌روش به فوتبال ایران شخصیت داد/ حاضرم برای پرسپولیس مجانی مربی‌گری کنم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
عربشاهی: پرسپولیس با جدایی خلعتبری، حسینی و پولادی به مشکل نمی‌خورد/ کی‌روش به فوتبال ایران شخصیت داد/ حاضرم برای پرسپولیس مجانی مربی‌گری کنم

عربشاهی: پرسپولیس با جدایی خلعتبری، حسینی و پولادی به مشکل نمی‌خورد/ کی‌روش به فوتبال ایران شخصیت داد/ حاضرم برای پرسپولیس مجانی مربی‌گری کنم
پیشکسوت پرسپولیس معتقد است جای خالی نفراتی مثل خلعتبری، حسینی و پولادی پر خواهد شد. به گزارش نامه نیوز، فوتبال امروزه در کشور ما تغییرات بسیاری داشته است، از سبک بازی تیم ها و و طراحی لباسشان گرفته، تا حضور تماشاگران در استادیوم و البته قررداد بازیکنان که سر به فلک کشیده است. ضیا عرب شاهی اما از نسل گذشته ی فوتبال ایران است، از نسل بازیکنانی که به گفته ی خودشان فوتبال را به خاطر پول بازی نمی‎کردند. عرب شاهی معتقد است فوتبال آن زمان، تماشاچی پسند بود و به همین دلیل نیز بود که صد و بیست هزار هوادار به استادیوم می رفتند تا از بازی زیبای تیمشان لذت ببرند. به بهانه های مختلف با بازیکن سالهای دور باشگاه پرسپولیس و تیم ملی ایران گفت گویی انجام داده ایم. گفتگوی نامه نیوز با عربشاهی را بخوانید: *وضعیت این روزهای پرسپولیس را چگونه ارزیابی می کنید؟
 
پرسپولیس سال گذشته بازیکنان خیلی خوبی داشت و حتی می توانست دو هفته مانده به پایان مسابقات قهرمانی خود را قطعی کند. این فصل نیز چند بازیکن جذب پرسپولیس شده اند و عده ای نیز جدا شدند که خلعتبری مهترین آنها بوده است.
 
 
* جدایی خلعتبری و جدایی احتمالی پولادی و حسینی برای پرسپولیس مشکل ساز نخواهد شد؟ 
 
خلعتبری بازیکن مستعدی است اما پرسپولیس برای خلعتبری جایگزین دارد و به راحتی می تواند جای خالی خلعتبری، حسینی و پولادی را پر کند. جلال حسینی بازیکن باسابقه ای است اما در صورتی که او از پرسپولیس جدا شود جوانانی هستند که جای حسینی و پولادی را به نحو احسن پر کنند.
 
 
*این بازیکنانی که می گویید در تیم فعلی پرسپولیس حضور دارند؟
 
در همین تیم بزرگسال پرسپولیس بازیکنانی وجود دارند که اگر به آنها اعتماد شود قطعا خود را نشان خواهند داد. به طور مثال خانزاده بازیکن بسیار جوان و آینده داری است و هادی نوروزی هم که به پرسپولیس بازگشته است، بازیکن موثری خواهد بود. ضمن اینکه رضا نوروزی نیز بازیکن با کیفیتی است و به پرسپولیس نیز کمک خواهد کرد.
 
 
*با این حساب معتقدید در صورت جدایی بازیکنان بزرگ از پرسپولیس جوان ترها به راحتی کار را پیش خواهند برد؟ 
 
این در صورتی ممکن می شود که ما قدر داشته های خود را بدانیم و به بازیکنان جوان تیم اعتماد کنیم. در این صورت است که بازیکنان جوان هم پاسخ اعتماد مربی را می دهند. من خود نیز جوان بودم و در 16 سالگی بود که مربیان به بنده اعتماد کردند و بنده هم جواب اعتمادشان را دادم.
 
 
*به نظر می رسد شما خیلی با جوانگرایی موافقید. این طور نیست؟
 
کاملا با جوانگرایی موافقم و از آقای تاج هم تشکر می کنم که قانون محدودیت استفاده از بازیکنان بزرگسال را گذاشتند. به نظر من بازیکنان جوان تیم با امثال جلال حسینی نهایتا 5 درصد فاصله ی فنی دارند و باید توجه کرد که مسائل روحی روانی هم در عملکرد تیم تاثیر زیادی دارد. فرهاد کاظمی زمانی که سرمربی سپاهان بود به قدری از لخاظ روحی سپاهانی ها را تقویت کرده بود که موفق شد با سپاهان قهرمان لیگ برتر شود. در حال حاضر هم بازیکنان پرسپولیس بی تجربه نیستند و می توانند پشتوانه ی خوبی برای آینده ی تیم باشند. در همین تیم امید پرسپولیس نیز بازیکنانی داریم که فاصله ای با نفرات اصلی بزرگسال تیم ندارند. در کل لیگ ما پیر شده و به همین دلیل است که با قانونی که سازمان لیگ تصویب کرده موافقم.
 
 
*با قانونی که در خصوص دروازه بان های خارجی مدتی اجرا شد نیز موافق بودید؟ 
 
با آن قانون موافق نبودم و با حضور دروازه بان های خارجی در ایران موافقم چون معتقدم این موضوع باعث ایجاد رقابت خواهد شد و نهایتا به پیشرفت بازیکنان منجر خواهد شد. البته باید توجه کنیم که مبالغ سنگینی برای جذب بازیکن خارجی ندهیم.
 
 
* تفاوت فوتبال دوران شما با فوتبال امروز ایران چیست؟
 
زمان ما فوتبال تماشاچی پسند بود و وقتی در دربی سال 61 به استقلال یک بر صفر باختیم، با این حال هواداران از ما راضی بودند چون بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و باید 3 بر یک استقلال را می بردیم. آن زمان ها فوتبال زیبایی بازی می کردیم و به این دلیل بود که 120 هزار هوادار برای دیدن بازی به استادیوم می آمدند و هیچ مشکلی هم به وجود نمی آوردند.
 
 
*از عملکرد رحیمی راضی بوده اید؟
 
رحیمی فوتبالیست تیم سپاهان بوده و در این تیم مدیریت هم کرده است. در کل سپاهان از آن تیم هایی است که ریشه ی شاهینی دارد و از همین شاهین بود که پرسپولیس قدرتمند تر شد. وقتی رحیمی به پرسپولیس آمد پیشکسوتان علیه او حرفی نزدند در حالی که معمولا اینگونه نیست. پرسپولیسی ها رحیمی را قبول داشته اند. به عقیده ی من پرسپولیس باید به دست پیشکسوتانش اداره شود. بنده تمام مدارک مربی گری داخلی و خارجی را گرفته ام و از همه هم بهترم. افتخار می کنم که در رده ی نونهالان کار می کنم و حاضرم برای پرسپولیس مجانی مربی گری کنم.
 
 
*نظر شما در مورد ماندن یا نماندن کی روش چیست؟
 
کی روش به فوتبال ایران شخصیت داده است و اصلا مهم نیست که با چه سبکی کار کرده است. به عقیده ی بنده کسانی که از کی روش انتقاد می کنند، در واقع مغلطه می کنند. تیم ملی اگر در جام جهانی کمی جوان تر بود حتی نتایج بهتری هم می گرفت. 




1393/4/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن