تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819042385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکمیته امداد:یک میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان شاهرود پرداخت شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکمیته امداد:یک میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان شاهرود پرداخت شد شاهرود - ایرنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شاهرود گفت: یک میلیارد ریال تسهیلات دامداری امسال به مددجویان بخش بیارجمند و بخش مرکزی این شهرستان پرداخت شد.


ˈاکبر شبانزادهˈ روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات برای جبران بخشی از زیانهای ناشی از خشکسالی به دامداران این مناطق پرداخت شده است.
وی با تاکید بر خسارت های خشکسالی بر فعالیت های کشاورزی و دامداری و نیز ادامه روند خشکسالی و کم آبی گفت: برای مقابله با خشکسالی در این منطقه باید با نگاه علمی، کارشناسی و برنامه ریزی اقدام اساسی شود.
شبانزاده با تاکید بر خشکسالی های بوجود آمده که فرصتی است برای اصلاح روشهای آبیاری در بخش کشاورزی گفت: مدیریت در تولید محصولات کشاورزی باید بر اساس میزان آب مصرفی مورد توجه قرار گیرد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهرود افزود: برای مقابله با تبعات خشکسالی، برنامه ریزی دستگاههای ذیربط برای کمک به افرادی که فعالیتهای آنها کشاورزی، دامداری و عشایری است مهم است.
شبانزاده گفت: خشکسالی امسال به خانوارهایی که دارای دام کوچک هستند و از بنیه مالی کمی برخوردارند آسیب بیشتری وارد کرده است و بسیاری از این خانوارها هیچگونه زمین زراعی نیز ندارند.
وی تاکید کرد: پرداخت وام های خودکفایی به مددجویان تحت پوشش این نهاد تداوم دارد و
طرحها و فعالیتهای خودکفایی در راس برنامه‎ها است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شاهرود گفت: این نهاد امسال 21 میلیون و 500 هزار ریال تسهیلات به مددجویان که در بخش های مختلف از جمله صنایع غذایی و فناوری اطلاعات فعالیت می کنند پرداخت کرده است.ک/3
1496/599

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن