تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805522891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«تل‌آویو» پیشنهاد آتش‌بس آنکارا را رد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: «تل‌آویو» پیشنهاد آتش‌بس آنکارا را رد کرد
مطبوعات چاپ سرزمین‌های اشغالی در شماره امروز یک‌شنبه ضمن پرداختن به ششمین روز تجاوز «اسرائیل» علیه نوار غزه مدعی شدند، تل‌آویو پیشنهاد آنکارا برای توقف حملات و برقراری آتش‌بس را رد کرده است
کد خبر: ۴۱۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳ - 13 July 2014


مطبوعات چاپ سرزمین‌های اشغالی در شماره امروز یک‌شنبه ضمن پرداختن به ششمین روز تجاوز «اسرائیل» علیه نوار غزه مدعی شدند، تل‌آویو پیشنهاد آنکارا برای توقف حملات و برقراری آتش‌بس را رد کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و پاسخ مقاومت به آن برای ششمین روز متوالی عناوین و تیترهای مطبوعات رژیم صهیونیستی را به خود اختصاص داد.

اغلب روزنامه‌های امروز چاپ سرزمین‌های اشغالی در گزارش‌های چاپ شده خود از یاس و ناامیدی در کنار ترس و وحشت صهیونیست‌های ساکن این سرزمین‌ها از ادامه موشک‌های مقاومت فلسطینی علیه شهرها و مناطق مسکونی‌شان سخن گفتند.

«یدیعوت آحارانوت» در این ارتباط نوشت که مقاومت فلسطینی همچنان به شلیک موشک‌هایش ادامه می‌دهد و وضعیت حاکم بر اسرائیلی‌ها را می‌سنجد.

«معاریو»، دیگر روزنامه صهیونیستی از چالش مهم پیش روی «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی سخن گفت، اینکه «اسرائیل» از شمال و جنوب زیر آتش است و نتانیاهو میان «آتش بس یا اقدام نظامی زمینی» یرگردان مانده است.

اما تیتر روزنامه «هاآرتص» متفاوت‌تر از مابقی روزنامه‌های صهیونیستی بود، این روزنامه برای شماره امروز خود تیتر «آتش سنگین بر اسرائیل» را برگزیده بود و اینکه سرزمین‌های اشغالی از شمال و جنوب و مرکز زیر آتش گروه‌های مقاومت فلسطینی قرار دارد.

در حالی‌که بنابر نوشته روزنامه معاریو در پشت صحنه تماس‌هایی برای توقف حملات و آتش بس درحالی در جریان است که هیچ از شهرهای «اسرائیل» از حملات موشک‌های مقاومت فلسطینی در امان نمانده از منطقه الخلیل و شهر بیت لحم در جنوب کرانه باختری گرفته تا شهرک گوش عتسیون و منطقه جبلیه و از آنجا شهر قدس و بیت شیمش و المحیط و سپس بئر السبع، نتیفوت، عسقلان، أسدود، دیمونه و یروحام.

به نوشته این روزنامه از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه تاکنون 750 موشک از سوی نوار غزه به سمت «اسرائیل» شلیک شده که سامانه گنبد آهنین از هدف گیری 600 فروند آنها ناتوان بوده، در حالی‌که در مقابل جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حدود 1300 هدف را در مناطق مختلف نوار هدف گرفتند و ارتش این رژیم نیز بنابر ادعای این روزنامه 650 سکوی پرتاب موشک و 130 پایگاه آموزشی و 110 منطقه دارای ساختارهای زیربنایی و 230 تونل را هدف گرفته است.

اما در خصوص تماس‌های جاری برای توقف حملات و برقراری آتش بس شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی افشا کرد که تل‌آویو پیشنهاد ارائه شده از سوی «هاکان فیدان»، رئیس دستگاه اطلاعات ترکیه مبنی بر آتش بس و توقف حملات را رد کرده است.

این شبکه تلویزیونی صهیونیستی به این نکته اشاره کرد که «اسرائیل» آماده مناقشه برسر توقف حملات و آتش بس از سوی قطر است، جایی که هم اکنون خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در آنجا اقامت دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن