تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799111198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری:«شورای امنیت» ضد امنیت شده است/ برخی دولت‌های به اصطلاح مسلمان سوخت جنگنده‌های اسرائیلی را تامین می‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری:«شورای امنیت» ضد امنیت شده است/ برخی دولت‌های به اصطلاح مسلمان سوخت جنگنده‌های اسرائیلی را تامین می‌کنند

رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری:«شورای امنیت» ضد امنیت شده است/ برخی دولت‌های به اصطلاح مسلمان سوخت جنگنده‌های اسرائیلی را تامین می‌کنند
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با اشاره به جنایات اخیر در فلسطین و غزه گفت: صدای نامردان و مستکبران در مقابل این فجایع درنمی‌آید و شورای امنیت هم در این شرایط به شورای ضد امنیت تبدیل شده است.
به گزارش نامه نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از بخش همودیالیز مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی شهید بهشتی اظهار کرد: خیرین در واقع خدمت‌گزارانی هستند که از اموال و سرمایه خود می‌گذرند تا امکاناتی را در اختیار دیگران قرار دهند.

وی با اشاره به سالروز میلاد امام حسن(ع) افزود: پیامبر اکرم(ص) فرموده‌اند حسن و حسین دو گل من در دنیا هستند؛ ایشان همچنین فرمودند حسن و حسین دو فرزند و نور چشم من، امام و پیشوا و حجت خداوند هستند چه در حال جنگ باشند و چه در حال صلح.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های وجود مبارک امام حسن مجتبی(ع)، حسن خلق آن حضرت بود؛ ایشان واقعا در این راستا برجسته بودند.

وی ادامه داد: ماه رمضان فرصتی استثنایی در طول سال است به ویژه شب‌های قدر که در آستانه آنها هستیم؛ تمام مقدرات ما در شب‌های قدر تنظیم می‌شوند و به مرحله نهایی می‌رسند و در پایان به محضر امام عصر(عج) ارائه می‌شود؛ باید خود را آماده این شب‌ها کنیم زیرا هیچ کس اعتمادی ندارد که سال آینده رمضان را درک کند.

محمدی گلپایگانی با بیان اینکه با جبران مافات در شب‌های قدر و خسارت‌هایی که خودمان به خودمان وارد آورده‌ایم باید در فکر آینده باشیم، گفت: لازم است نام‌های روز قیامت را در قرآن مورد بررسی قرار دهیم؛ روز حسرت که خداوند از پیامبرش خواسته است مردم را از پشیمانی در این روز بترساند.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: در روز قیامت هیچ کس به اقوام و خانواده خود توجه ندارد و مانند اشخاص مست، تمرکز حواس ندارند و به دنبال پناهگاه می‌گردند که باید از همین شب‌های قدر به فکر آن روزمان باشیم.

وی ادامه داد: دیروز که از رهبر معظم انقلاب اجازه خواستم تا به قم سفر کنم، ایشان از من خواستند سلامشان را به مردم قم برسانم.

محمدی گلپایگانی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در مورد انفاق خاطرنشان کرد: قرآن می‌فرماید پیش از آنکه مرگ گلوی شما را بگیرد و التماس کنید که خدایا ما را برگردان و مهلتی کوتاه بده، انفاق کنید.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب افزود: مرحوم سید محمود هاشمی منفرد از جمله افرادی است که اموال خود را در راستای کار خیر انفاق کرده است.

وی با اشاره به داستانی از زندگی علامه مجلسی گفت: این عالم برجسته حق بزرگی بر گردن تشیع و اسلام دارد، او شخصی ثروتمند بود و شاگردی داشت به نام سید رحمت‌الله جزایری که چیزی از مال دنیا نداشت ولی به علامه به دلیل ثروتمندی ایراد می‌گرفت؛ قرار گذاشته بودند هر یک زودتر از دنیا رفتند حقیقت را به دیگری بگویند که پس از مدتی علامه بیمار شد و از دنیا رفت و با وضعی بسیار خوب به خواب شاگردش آمد و گفت در قبر از من سوال پرسیدند که برای امروز چه آورده‌ای؟ که در نهایت گفته شد بدهکاری را از دست طلبکاران نجات دادی و به واسطه همان کار بخشیده می‌شوی.

محمدی گلپایگانی خاطرنشان کرد: تا وقتی انسان اختیار مالش را دارد بهتر است در راه خیر از آن بهره‌برداری کند زیرا پس از مرگ، وارثان حق دارند دو سوم اموال او را برای خودشان بردارند و تنها یک سوم برای کار خیر باقی می‌ماند.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با اشاره به گزارش رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و بیان نارسایی‌های بهداشتی و درمانی گفت: شهر قم با ورود روزافزون مهاجران و جمعیت فراوان، وجود حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و حوزه علمیه که آن را از نظر مرجعیت دینی و علمی در سطح جهان ممتاز کرده است، نیازمند امکانات بیشتر است.

وی با بیان اینکه بنای قم از همان ابتدا بر تشیع بنا نهاده شد، تصریح کرد: بیشتر شهرهای ایران ابتدا غیر شیعه بودند ولی قم متفاوت از آنهاست.

محمدی گلپایگانی افزود: جمعیت بیش از یک میلیون نفری قم نیازمند دسترسی به خدمات گسترده از جمله امکانات بهداشتی و درمانی بیشتر هستند؛ مراکز درمانی قم از همان ابتدا خیریه بوده است.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه در شرایط تحریم به سر می‌بریم و پول نفت را به زحمت می‌توان وارد کشور کرد، گفت: البته رهبر معظم انقلاب در ملاقات با کارگزاران نظام تاکید کردند باید بر اقتصاد مقاومتی تکیه کنیم و هیچ راهی هم غیر از این نیست؛ ایشان گفتند بروید مذاکره کنید ولی من خوشبین نیستم.

وی اضافه کرد: دشمنان و استکبار جهانی اصلا نمی‌خواهند ما وجود داشته باشیم؛ آنها کینه و دشمنی دیرینه با ملت ایران دارند و رهبری هم فرمودند اخیراً یکی از مسئولان آمریکا گفته است با ایران می‌توان سازش کرد ولی با جمهوری اسلامی نمی‌توان، گناه ما این است که می‌خواهیم بنده خدا باشیم و بندگی طاغوت را نکنیم.

محمدی گلپایگانی با اشاره به فجایع اخیر در فلسطین و غزه گفت: صدای نامردان و مستکبران در مقابل این فجایع در نمی‌آید و شورای امنیت هم در این شرایط به شورای ضد امنیت تبدیل شده است؛ عاملان این جنایات، جلادان روزگار هستند و بدتر از همه اینکه برخی دولت‌های خائن به ظاهر مسلمان هم سوخت هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی را تامین می‌کنند تا آنها به بمباران غزه بپردازند.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در شرایط کنونی کاملا بیدار هستند، خاطرنشان کرد: هر روز مسئله تازه‌ای از ایشان می‌آموزیم؛ به شما هم توصیه می‌کنم در شب‌های قدر اگر حال معنوی خوبی به شما دست داد در سرلوحه دعاهایتان از خداوند بخواهید نظام اسلامی، رهبر معظم انقلاب و خدمتگزاران راستین را حفظ کند؛ مانند روز بر ما روشن است که این پرچم به دست امام عصر(عج) خواهد رسید.

وی گفت: در شرایطی که رژیم صهیونیستی فلسطین را بمباران می‌کند، مشتی مردم احمق نام گروه خود را خلافت اسلامی گذاشته‌اند و به جنایت مشغول هستند؛ یکی از علمای آنها گفته بود بهترین لذت و لحظات عمر من زمانی است که صدای خروج خون از رگ یک شیعه را می‌شنوم.

محمدی گلپایگانی ضمن تشکر از فرزندان مرحوم سید محمد هاشمی منفرد به دلیل فعالیت‌های خیر و کمک به بیماران دیالیزی افزود: حتما همانطور که مسئولان قم خواسته‌اند، آنچه را لازم باشد خدمت رهبر معظم انقلاب بیان خواهم کرد.




1393/4/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن