تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801489831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد آسيا بسکت از تيم ملي بسکتبال ايران


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: انتقاد آسيا بسکت از تيم ملي بسکتبال ايران
در 2 بازي گذشته تيم ملي بسکتبال ايران در کاپ آسيا فقط با تاکتيک «به حامد پاس بده!» بازي شده است.

سايت آسيا بسکت در مطلبي انتقادي نسبت به بازي‌هاي تيم ملي بسکتبال ايران در مسابقات کاپ آسيا نوشت: تيم ملي بسکتبال ايران در حال حاضر در پنجمين دوره مسابقات کاپ آسيا در ووهان چين حضور دارد و در همين 2 بازي گذشته مقابل ژاپن و چين نشان داده که حتي 20 درصد هم براي جام جهاني 2014 اسپانيا آماده نيست.

اگرچه تعدادي از بازيکنان با تجربه ايران در کاپ آسيا براي ايران بازي نمي‌کنند اما به وضوح مي‌توان ديد که تيم ايران فقط يک سيستم براي بازي و کسب امتياز دارد؛ حامد حدادي!

با تمام احترامي که براي بازيکناني مثل اوشين ساهاکيان، محمد جمشيدي، اصغر کاردوست، بهنام يخچالي و ساير بازيکنان قائل هستيم که بهترين بازيکنان تيم‌هاي خود هستند اما اگر حامد حدادي در اين تيم حضور نداشت آنها در زمين کاملا سردرگم بودند.

شکي نيست که حدادي، بهترين سنتر و يکي از باارزش‌ترين بازيکنان آسياست اما وقتي تيم براي حضور در جام جهاني آماده مي‌شود و پيش از آن بدون بازيکنان با تجربه خود در تورنمنتي حاضر مي‌شود بايد برنامه‌هاي مختلف و متفاوتي براي بازيکنان جوان و نتيجه گرفتن در آن تورنمنت داشته باشد.

متاسفانه در 2 بازي گذشته فقط تاکتيک «به حامد پاس بده!» در تيم ملي ايران بازي شده است. حدادي يک بازيکن بزرگ و تاثير گذار است اما بسکتبال يک بازي 5 نفره است.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

يکشنبه 1393/04/22 13:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن