تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803196048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام تیم ملی واترپلو در ابهام، اما بازیکنان همچنان با انگیزه در تمرینات


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اعزام تیم ملی واترپلو در ابهام، اما بازیکنان همچنان با انگیزه در تمرینات تهران - ایرنا - واترپلو هر چند این روزها با کمی بی مهری مسوولان روبرو شده اما ملی پوشان این رشته به امید حضور در بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی، تمرینات سختی را با انگیزه زیاد دنبال می کنند.


به گزارش ایرنا، تمرینات تیم ملی واترپلو از 5 فروردین ماه امسال به صورت جدی آغاز شد و از 15 فروردین هم لوتوس برند مولر سرمربی آلمانی، تمرینات ملی پوشان را زیر نظر گرفت.
تا این لحظه تیم واترپلو بزرگسالان و جوانان تمرینات زیادی را برای کسب آمادگی در بازیهای آسیایی و همچنین حضور در رقابتهای جهانی جوانان پشت سرگذاشته اند.
اما این روزها مسوولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان برای اعزام تیم واترپلو تردید دارند که این امر سبب شده ملی پوشان واترپلو ایران که مهرماه سال 92 با شکست تیم های چین، فیلیپین، سریلانکا، کویت و سنگاپور قهرمان سومین دوره کاپ آسیا شده بودند، با انگیزه تر از گذشته تمرینات خود را دنبال کنند تا نشان دهند این تیم توان کسب مدال را در بازیهای آسیایی دارد.
تیم ملی واترپلو در بازیهای آسیایی 2006 قطر عنوان چهارم را کسب کرد، اما این تیم به بازیهای آسیایی 2010 گوانگژو چین اعزام نشد.
ملی پوش تیم ملی واترپلو ایران گفت: با حمایت مسوولان، واترپلو می تواند روی سکوی بازی های آسیایی قرار بگیرد. بازیکنان با جدیت برنامه های تمرینی را انجام می دهند و برای رسیدن به آمادگی فشار زیادی را متحمل می شویم.
حامد ملک خانبانان افزود: مولر با توجه به چند ماهی که در ایران حضور دارد با انجام تمرینات و اجرای برنامه های مختلف، تاکتیک های خوبی را به ما آموزش داده که مطمئن هستم در آینده کمک زیادی به ما خواهد کرد.
وی درباره برگزاری دیدارها و اردوی تدارکاتی در خارج از کشور گفت: قرار است تیم ملی واترپلو به اردوی تدارکاتی اعزام شود. بازی تدارکاتی تاثیر خوبی در روند آماده سازی دارد. دو سال پیش که در قالب تیم جوانان به رقابت های جهانی اعزام شدیم به دلیل برگزاری دیدارهای تدارکاتی هیچ ترسی از حریفان نداشتیم و این امر سبب شد نتایج خوبی کسب کنیم.
ملی پوش واترپلو ایران با تاکید بر برگزاری دیدارهای تدارکاتی گفت: رقییبان اصلی ما در بازیهای آسیایی مانند چین، ژاپن و قزاقستان با آمادگی کامل به این رقابت ها می آیند و این فاصله با انجام تمرینات مداوم و حمایت های مسوولان ورزش از فدراسیون برطرف می شود و ما می توانیم روی سکوی بازی ها آسیایی بایستیم.
یکی دیگر از ملی پوشان واترپلو ایران گفت: در حال حاضر تیم واترپلو برای اعزام به بازی های آسیایی در انتظار، اعلام شدن نظر مسوولان ورزش کشور است و امیدوارم بعد از ماه ها تمرین به این رقابت ها اعزام شویم.
نیما خوشبخت افزود: تیم ملی در شرایط تمرینی خوبی قرار دارد و از زمانی که مولر به تیم اضافه شده، وضعیت تمرینی بهتر شده است.

**واترپلو به کسب مدال در بازیهای آسیایی نزدیک شده است
نایب رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: تیم ملی واترپلو ایران در حال حاضر به حدی از آمادگی رسیده که با حضورش در بازیهای آسیایی به مدال نزدیک شده است.
احمد یاقوتی در گفت و گو با ایرنا افزود: این موضوع تا دو ماه پیش برای ما مسجل نشده بود اما اکنون ملی پوشان به حدی از آمادگی رسیده اند که می توان به کسب مدال امیدوار بود و همبستگی، امید و اتحاد در اردوی تیم ملی واترپلو موج می زند و ملی پوشان با روزی دو تا سه جلسه تمرین بنا دارند از حیثیت این رشته دفاع کنند.
وی اظهار کرد: اگر رشته هایی مانند واترپلو و شیرجه در بازیهای آسیایی حضور نداشته باشند، رشدی را که فدراسیون برای این رشته ها برنامه ریزی کرده با مشکل مواجه خواهد شد و در آینده این رشته ها تعطیل و به نوعی یک فاجعه رخ خواهد داد.
یاقوتی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان گفت: با توضیحاتی که در این جلسات ارایه شد، همه مسوولان به واترپلو امیدوار شدند اما اعلام کردند که زمان لازم برای اتخاذ تصمیم برای اعزام شدن یا نشدن واترپلو وجود دارد که به نظر می رسد تا پایان این هفته نظر نهایی کمیته ملی المپیک اعلام شود.
وی ادامه داد: فدراسیون مطمئن است که کمیته ملی المپیک با اعزام تیم واترپلو به بازیهای آسیایی موافقت خواهد کرد و ما هم با بازیکنان تیم ملی گفته ایم که تیم اعزام می شود و به همین دلیل آنان با انگیزه فراوان تمرینات خود را دنبال می کنند.
وی در خصوص دیدارهای تدارکاتی برای تیم های واترپلو بزرگسالان و جوانان گفت: تیم جوانان ایران اواخر مرداد ماه در رقابت های جهانی ترکیه شرکت خواهد کرد اما پیش از آغاز این رقابت ها در استانبول و با حضور هشت تیم حاضر در رقابت های جهانی در تورنمنت بین المللی حضور خواهد یافت.
نایب رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ادامه داد: تیم ملی واترپلو بزرگسالان هم بعد از ماه مبارک رمضان در یکی از کشورهای مجارستان یا قزاقستان اردوی آمادگی خود را برپا می کند و چند دیدار تدارکاتی هم برگزار خواهد کرد.
وی با اشاره به قهرمانی تیم ملی واترپلو ایران در کاپ آسیا بیان داشت: ملی پوشان تصمیم گرفته اند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند و با فشار مضاعفی که در تمرینات وجود دارد اکنون به آمادگی نسبی رسیده اند.
یاقوتی ادامه داد: اگر کمیته ملی المپیک با حضور تیم واترپلو در بازیهای آسیایی موافقت نکند، دوری هشت ساله این رشته موجب نابودی واترپلو ایران خواهد شد.
وی در مورد رشته های شنا و شیرجه هم گفت: شنا به دلیل آنکه از رشته های پایه است در بازیهای آسیایی حضور خواهد داشت ولی شیرجه هم مانند واترپلو منتظر تایید کمیته ملی المپیک است که در صورت تایید دو نفر از چهار ملی پوش حاضر در اردو به این رقابت ها اعزام خواهند شد.
ورزشی (5)**1067**1379

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن