تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820019734




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الویت اول در ثبت نام رضایت اولیا می باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشنویه: الویت اول در ثبت نام رضایت اولیا می باشد خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشنویه گفت: الویت اول در ثبت نام رضایت اولیا می باشد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۲ تير ساعت 12:36

ظهر امروز "سلیمان پناهنده" مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشنویه در مصاحبه با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، با اشاره به روند ثبت نام مدارس اظهار داشت: از ابتدای ثبت نام مدارس برای سالتحصیلی 93-94 تا کنون در حدود 90 درصد دانش آموزان ثبت نام کرده اند.  
مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشنویه افزود: با وجود روند رضایت بخش ثبت نام دانش آموزان در این شهرستان امیدواریم تا پایان شهریور ماه بیش از 95 درصد دانش آموزان هدف را پوشش دهیم.
 
وی با بیان اینکه الویت اول در ثبت نام رضایت اولیا دانش آموزان می باشد اذعان داشت: با سازماندهی مدارس سعی کردیم تا در روند ثبت نام رضایت اولیای دانش آموزان را کسب کنیم.
 
پناهنده اظهار ادامه داد: تا حال گزارشی در مورد نارضایتی اولیا دانش آموزان در روند ثبت نام نداشته ایم.
 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشنویه در مورد برنامه های اوقات فراغت آموزش و پرورش این شهرستان  برای دانش آموزان اذعان داشت: در شهرستان اشنویه با مشارکت 3 پایگاه در زمینه های قرآنی، ورزشی و هنری سعی کرده ایم اوقات فراغت دانش آموزان را در حد مطلوب پرکنیم.
 
وی با بیان اینکه هم وغم آموزش و پرورش افزایش کیفت آموزشی و پرورشی است، افزود: برای  افزایش کیفیت آموزشی و پرورشی برنامه هایی به همین منظور در نظر گرفته شده است.
 
پناهنده بابیان اینکه طرح هجرت 3 با قوت تمام در این شهرستان در حال برگزاریست تصریح کرد: اجرای این طرح منجر به ساماندهی زیر ساخت های آموزشی این شهرستان خواهد شد؛ تا فضای آموزشی با کیفیت برای دانش آموزان فراهم شود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن