تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806817289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محرومیت در دلفان بحرانی است/ 230 روستا از آب آشاميدني سالم محروم هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > لرستان خدایی سوری:
محرومیت در دلفان بحرانی است/ 230 روستا از آب آشاميدني سالم محروم هستند
نورآباد - خبرگزاري مهر: نماينده مردم دلفان و سلسله در مجلس شوراي اسلامي وضعيت كنوني محرومیت شهرستان دلفان را به تعبيري وضعيت قرمز و بحراني اعلام كرد و گفت: 230 روستاي دلفان از نعمت آب آشاميدني سالم و بهداشتي محروم هستند.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله خدايي سوري صبح یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دلفان با حضور استاندار لرستان با تاكيد بر اينكه مي بايست با تلاش و نگاه ويژه به شهرستان محروم دلفان باري از دوش مردم برداريم افزود: براي جبران كوتاهي هاي گذشته در حق اين شهرستان دولت مي بايست در حال حاضر توجه مضاعفی را داشته باشد. وی ادامه داد: اين در حالي است كه با گذشت چهار ماه از سال بودجه عمراني كشور هنوز تخصيص داده نشده است و مي بايست مسئولين استان تمام تلاش خود را براي حل حداقل مشكلات اين منطقه بكار ببرند. محرومیت روستاهای دلفان از برق، آب و گاز نماينده مردم دلفان و سلسله در مجلس شوراي اسلامي وضعيت كنوني شهرستان دلفان را به تعبيري وضعيت قرمز و بحراني اعلام كرد و اظهار داشت: مسئولين ارشد استان با در نظر گرفتن اين موضوع اگر 100 ساعت وقت داشته باشند با توجه به عمق محروميت اين شهرستان 25 ساعت از آن را به رفع مشكلات اين منطقه اختصاص بدهند. وي اظهار داشت: وقتي كه ما بارها و بارها اعلام مي كنيم از 446 روستاي دلفان تنها 38 روستا گازرساني شده است، وقتي مي گوئيم بسياري از مناطق روستايي ما پس از 35 سال از عمر بابركت انقلاب هنوز در حال راهشكافي است، وقتي كه اعلام مي شود 230 روستاي دلفان از نعمت آب آشاميدني سالم و بهداشتي محروم هستند و يا تعداد بيش از 30 روستاي ما برق ندارد بايد بدانيم كه در شهرستان دلفان آسيب هاي فراواني وجود دارد و تمام سعي خود را براي جبران عقب ماندگي هاي گذشته به كار ببريم. مشکلات دلفان با نگاه ویژه مسئولان حل می شود خدایی سوری با اشاره به اينكه اگر در ساير استانها و شهرستانهاي كشور شاهد توسعه همه جانبه هستيم اما متاسفانه ما هنوز ما از امكانات اوليه از قبيل راه و آب و برق و غيره محروم هستيم ادامه داد: با وجود همه مشكلات بايد بدانيم كه اين مسائل قابل رفع است و با نگاه ويژه به اين شهرستان توسط مسئولين ارشد استان اين مشکلات حل خواهد شد. نماينده مردم دلفان و سلسله در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: مردم اين شهرستان هر چه كه در توان داشته اند براي پيشبرد اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي صرف كرده اند و حال نوبت مسئولين است كه پاسخ اين وفاداري مردم اين منطقه را بدهند. وي با اشاره به اينكه استاندار لرستان نيز نسبت به وضعيت دلفان حساسيت بيشتري دارند و شاخص ها را به خوبي مي دانند و به دنبال رفع آن نيز هستند افزود: اگر در گذشته اجراي عدالت مي شد و اگر آن حق و حقوقي كه مي بايست كل ملت داشته باشند به طور عادلانه تقسيم مي شد شايد امروزه اين وضعيت ما نبود. ضعف زیرساختها مانع حضور سرمایه گذاران در دلفان می شود خدایی سوری ديم بودن عمده اراضي كشاورزي اين شهرستان و رفع مشكلات زيرساختي آن را از مهمترين موضوعاتي دانست كه مي بايست مورد توجه قرار گيرد و افزود: حقيقت اين است كه در وضعيت كنوني كشور آن سرمايه گذاريهاي كلاني كه مي شد در گذشته از آن استفاده كنيم نمي توانیم در حال حاضر بهره اي ببريم. نماينده مردم دلفان و سلسله در مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه بابسياري از زيرساخت ها در اين شهرستان وجود ندارد افزود: با توجه به اينكه در ساير استانها زيرساختها فراهم است حضو در این شهرستان برای سرمايه گذار نيز به صرفه نخواهد بود و نگراني مردم نيز همين است. خدایی سوري اظهار داشت: وقتي كه زيرساختهاي سرمايه گذاري و اشتغال در منطقه نباشد آسيب هاي اجتماعي فراواني گريبانگير ما خواهد شد که ما اميدواريم با تلاش همه مديران كل و نگاه ويژه استاندار لرستان بتوانيم اين موضوع را حل كنيم.


۱۳۹۳/۴/۲۲ - ۱۲:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن