تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819445398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش آموزان قرآنی قائمیه به مرحله کشوری راه یافتند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دانش آموزان قرآنی قائمیه به مرحله کشوری راه یافتند خبرگزاری پانا: دونفر از دانش آموزان منطقه قائمیه شرکت کننده در مسابقات قرآن و معارف اسلامی به مرحله کشوری این مسابقات راه یافتند .
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۲ تير ساعت 12:25



به گزارش خبرگزاری پانا، دو نفر از دانش آموزان منطقه قائمیه شرکت کننده در مرحله مقدماتی مسابقات قرآن و معارف اسلامی به مرحله کشوری راه پیدا کردند .
این مرحله در تاریخ های1و2تیر ماه در اردوگاه شهید دستغیب شیراز با شرکت  دانش آموزان59منطقه و شهرستان برگزارشد و در نهایت دانش آموز  حسین تیموری در پایه سوم دوره اول متوسطه در رشته حفظ و مینا ایول در پایه چهارم دوره دوم  متوسطه در رشته تفسیر قرآن مقام اول استانی را کسب و به مرحله کشوری راه یافتند.
صفر ساسانی، کارشناس قران و اقامه نماز اداره آموزش و پرورش قائمیه در این راستا اظهار داشت: با توجه به اینکه منطقه قائمیه یکی از مناطق فعال قرآنی می باشد و جو حاکم در آن یک جو قرآنی است الحمدالله به همت مربیان پرورشی ومسئولین اجرایی و انگیزه زیاد دانش آموزان هر ساله شاهد موفقیت گسترده تعدادیاز این عزیزان در مسابقات قرآن و معارف اسلامی منطقه هستیم.
وی در تشریح روند برگزاری این مسابقات گفت :دانش آموزان علاقه مند پس از ثبت نام در اموزشگاه  در سطح آموزشگاه و منطقه به رقابت می پردازندکه نفرات برتر به مرحله منطقه و سپس به مرحله پنجگانه راه می یابند، که در این مرحله به منظور ایجاد آمادگی در دانش آموزان اداره اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی قرآن  زیر نظر مربیان مجرب تا مرحله پنجگانه می نماید .
این کارشناس قرآن و معارف اسلامی افزود: در سال جاری تعداد 87نفر از دانش اموزان به مرحله پنجگانه راه یافتند که از این میان تعداد65نفر موفق به کسب رتبه های اول تا پنجم شده اند و به مرحله مقدمات کشوری را یافتند .
ساسانی گفت: در مسابقات مقدماتی کشوری قرآن و معارف اسلامی16نفر از دانش اموزان این منطقه شرکت داشتند که این دو دانش آموز موفق به کسب رتبه اول در سطح استان شده و به مرحله کشوری راه یافتند.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن