تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820749745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كشف محموله 234 كیلویی تریاك در لارستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد: كشف محموله 234 كیلویی تریاك در لارستان خبرگزاری پانا: سردار گودرزی از كشف محموله 234 كیلویی تریاك طی یك مرحله عملیات در شهرستان لارستان خبر داد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۲ تير ساعت 11:19



به گزارش خبرگزاری پانا، سردار احمد علی گودرزی با اشاره به كشف محموله 234 كیلویی تریاك در لارستان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان لارستان هنگام گشت زنی در محور بستك- لارستان به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مظنون شدند.
فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: پس از فرمان ایست مأموران، راننده خودرو بدون توجه به حركت خود ادامه داده و از محل ایست و بازرسی متواری شد.
وی تصریح كرد : پس از مسافتی تعقیب و گریز و درگیری در نهایت خودرو مورد نظر به صورت بلاصاحب مشاهده و در بازرسی از آن 234 كیلوگرم تریاك كشف شد.
رییس پلیس فارس تصریح كرد: در ادامه مأموران راننده خودرو را در اطراف خودرو و در حالی كه مجروح شده بود دستگیر كردند.
وی با بیان اینكه فرد دستگیر شده به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت كرد گفت: با توجه به اینكه قاچاقچیان موادمخدر قصد دارند بنیان خانواده ها را متزلزل نمایند، از شهروندان درخواست می شود هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با خرید و فروش مواد مخدر را سریعا" به پلیس اطلاع دهند.

قتل به خاطر سه كیسه جو

دو قاتل كه هنگام سرقت سه كیسه جو از انبار مقتول وی را به قتل رسانده و متواری شده بودند در شهرستان ممسنی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی"در این خصوص گفت: مأموران پاسگاه "بابامنیر" شهرستان مطلع شدند فردی با موتورسیكلت جهت سركشی از انبار خود از منزل خارج و تا كنون مراجعه نكرده است.
سرهنگ  داوود امجدی تصریح كرد: با تلاش مأموران جسد این فرد در حوالی یكی از دشت های اطراف كشف و جهت انجام بررسی های بیشتر انتقال داده شد .
وی ادامه داد: با انجام كارهای اطلاعاتی و پلیسی در این رابطه دو نفر دستگیر و در تحقیقات اقرار كردند در حال سرقت سه كیسه جو از انباری مقتول بوده اند كه با حضور وی ضمن درگیری به وسیله یك چماق ضربه ای به سر مقتول وارد كرده و جسد را به مكانی دیگر انتقال دادیم.
فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینكه قاتلان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان به جهت مشارکت و همکاری در برقراری نظم و امنیت افزود: افرادی که بخواهند در جامعه رعب، وحشت و بی نظمی به وجود آوررند با قاطعیت تمام طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن