تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820894892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایان تراژیک برزیل: باخت سه گله به هلند


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: پایان تراژیک برزیل: باخت سه گله به هلند

برزیل بازی را با گل خوردن آغاز کرد!

پایان تراژیک برزیل: باخت سه گله به هلند



برزیل بازی رده بندی جام جهانی 2014 را با گل خوردن آغاز کرد!

به گزارش روزگارنو، گل دقیقه دوم تیم هلند را فان پرسی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا برزیلی های میزبان بازی رده بندی را هم با اعصاب خراب تماشا کنند.

دقیقه 16 هم توپ برای بار دوم وارد دروازه برزیل می شود. علاوه بر این، موقعیت های گل هلند تاکنون بسیار بیشتر از برزیل بوده است.

برزیل در وقت های اضافه نیمه دوم، سومین گل را هم از هلند خورد تا با تراژدی به پایان برساند جام جهانی 2014 در کشور خود را.


پایان تراژیک برزیل: باخت سه گله به هلند



پیروزی سه بر صفر و عنوان سومی برای هلند

برزیل جام‌جهانی بیستم را با شکست و ناکامی محض به پایان رساند.

به گزارش ایسنا، هلند و برزیل در دیدار رده‌بندی جام جهانی در ورزشگاه ناسیونال شهر برازیلیا به مصاف هم رفتند که شاگردان لوئیس فان خال موفق شدند با برتری 3 بر صفر عنوان سومی این جام را از آن خود کنند.

هلند در نیمه نخست بازی را هجومی آغاز کرد و موفق شد در دقیقه 3 با ضربه روبین فان پرسی از روی نقطه پنالتی به گل برسد. لاله‌های نارنجی در دقیقه 17 موفق شدند با ضربه دلی بلیند گل دوم‌شان را نیز به ثمر برسانند. شاگردان اسکولاری در ادامه هرچقدر حمله کردند نتوانستند راه دروازه هلند را پیدا کنند تا نیمه نخست با برتری 2 بر صفر هلند به پایان برسد.

برزیل در نیمه دوم توپ و میدان را کاملا در اختیار گرفت اما باز هم در گل زدن ناکام ماند تا برزیل در شبی که نیمار را روی نیمکت ذخیره‌ها داشت برابر هلند نیز 3 بر صفر شکست بخورد و در حالی که مدعی نخست جام جهانی بود، در رده چهارم قرار بگیرد. وینالدم زننده گل سوم هلند در دقیقه 90 بازی بود.

دیدار نهایی جام‌جهانی امشب بین آلمان و آرژانتین در ریودوژانیرو برگزار می‌شود.



یکشنبه, 22 تیر 1393 ساعت 08:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن