تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814295211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لو: مي‌توانيم تاريخ را بنويسيم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: لو: مي‌توانيم تاريخ را بنويسيم
کد خبر: ۴۱۵۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۰ - 13 July 2014


سرمربي تيم ملي فوتبال آلمان معتقد است که تيمش توانايي اين را دارد که با تبديل شدن به اولين قهرمان اروپايي جام‌جهاني در خاک آمريکا تاريخ‌سازي کند.


  يواخيم لو در نظر دارد که روز يکشنبه با آلمان در ماراکانا در فينال جام‌جهاني تاريخ‌سازي کند. اگر آلمان موفق شود، اين چهارمين قهرماني آنها در اين مسابقات خواهد بود اما اين اولين قهرماني آنها در خاک آمريکاي جنوبي خواهد بود.


هيچ کشور اروپايي نتوانسته در اين قاره قهرمان شود. چک‌اسلواکي و هلند به ترتيب در سال 1962 و 1978 به فينال رسيدند اما لو اميدوار است که تيمش مي‌تواند در فينال تيم برتر ميدان باشد.


وي اظهار داشت: در گذشته هرگز چنين تجربه‌اي نداشته‌ايم بنابراين مي‌دانيم که مي‌توانيم تاريخ را بنويسيم.


سرمربي تيم ملي آلمان خاطرنشان کرد: کشورهاي آمريکاي لاتين هميشه در اين قاره برنده بوده‌اند بنابراين چرا ما نتوانيم اولين تيم اروپايي باشيم؟ اگر ما به عنوان اروپايي‌هايي که در خاک آمريکا قهرمان مي‌شوند، بتوانيم اين کار را بکنيم، اين مي‌تواند خوشحالي مضاعفي براي ما به دنبال داشته باشد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن