تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820465407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اپل قفل گوشي‌ها را هوشمندتر مي‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ تير ۱۳۹۳ (۰:۴۰ق.ظ)
بر اساس موقعيت جغرافيايي کاربر اپل قفل گوشي‌ها را هوشمندتر مي‌کند اين سيستم جديد ميزان امنيت محيط را شناسايي مي‌کند تا بدون نياز به کد امنيتي قفل گوشي را باز کند يا از شما کد بخواهد. اپل قفل گوشي‌ها را هوشمندتر مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج، شرکت اپل اين روزها به دنبال يک روش جايگزين و کاربردي مي‌گردد و بر اين اساس حق امتياز جديد خود براي ارائه فناوري جديد در زمينه قفل کردن نمايشگر گوشي را در "اداره حق امتيازها و علايم تجاري آمريکا" به ثبت رسانده است.
بر اساس اسناد ثبت شده در اين مرکز، اپل فناوري ارائه کرده است که مي‌تواند موقعيت جغرافيايي کاربر را شناسايي کند و سپس کد باز کردن قفل گوشي را بر اساس آن ارائه نمايد.
اين طرح براي گوشي هوشمند آيفون به اين صورت دنبال مي‌شود که فناوري در وهله اول موقعيت جغرافيايي صاحب گوشي را شناسايي مي‌کند و مثلا تشخيص مي‌دهد که او در خانه، محل کار يا داخل اتومبيل است که اين کار بر اساس گيرنده ماهواره‌اي GPS و يا شبکه Wi-Fi صورت مي‌گيرد.
در مرحله بعد سيستم ميزان امنيت محيط را شناسايي مي‌کند تا در اين شرايط بتواند قفل گوشي را باز کند يا از شما کد امنيتي بخواهد.
به عنوان مثال، زماني که شما داخل منزل هستيد هيچ کد امنيتي پرسيده نمي‌شود و در محل‌هايي مانند فروشگاه مواد غذايي نزديک منزل که زياد به آنجا مراجعه مي‌کنيد، ممکن است نياز به وارد کردن اثر انگشت يا کد ساده داشته باشيد.
اما زماني که از منزل خود دور مي‌شويد،‌ سيستم امنيتي قوي‌تر نياز است و در اين شرايط مي‌بايست براي باز کردن قفل گوشي فرايند پيچيده‌تري را انجام دهيد.
شرکت اپل در جريان ثبت اين حق امتياز در اسناد خود نوشت: «با توجه به اينکه برخي امکان، از جمله منزل و محل کار امن‌تر هستند، کاربر نيازي ندارد در اين مکان‌ها کدهاي امنيتي پيچيده را مورد استفاده قرار دهد و به راحتي مي‌تواند قفل گوشي خود را باز کند.»













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن