تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819016230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضیافت مهر فرزندان بهزیستی کرمان با حضور پزشکان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ضیافت مهر فرزندان بهزیستی کرمان با حضور پزشکان برگزار شد خبرگزاری پانا: ضیافت مهر فرزندان بهزیستی خانه کودک و نوجوان «بچه های ما »با حضور پزشکان شهر کرمان وجمعی از مسئولین استان برگزار شد.
۱۳۹۳ شنبه ۲۱ تير ساعت 18:20



به گزارش خبرگزاری پانا، ، دراین ضیافت که در شبی معنوی و با اجرای برنامه های مختلف همراه بود ، کودکان و نوجوانان مرکز بچه ها ی ما به همراه پزشکان  روزه خود را افطار نمودند. در حاشیه برگزاری این مراسم فریبا لشکری معاون هماهنگی موسسات غیر دولتی ، اشتغال و مشارکتهای مردمی هدف از برگزاری این ضیافت ، با حضور پزشکان را معرفی تلاشها و خدمات بهزیستی به پزشکان دانست و گفت : هر ساله پزشکان شهر کرمان با همکاری  بسیاری از مدیران و کادر بیمارستانهای ، بهزیستی  را در درمان مددجویان یاری می نمایند . وی افزود : بهزیستی نیز با دعوت از پزشکان در یک ضیافت افطاری با حضور جامعه هدف و فرزندان خانه های کودک و نوجوان بهزیستی تلاش می کند تا قدردان حمایت های پزشکان خیر و بلند همتی باشد که خدمت به هم نوع را در امور خود قرار داده اند .
لشکری اجرای طرح ضیافت مهر رمضان توسط بهزیستی را فرصتی برای جذب خیرین و مشارکتهای مردمی دانست و گفت : از آنجا که مردم ما با نگاهی خیرخواهانه به مسایل و مشکلات اطرافیان خود می پردازند درماه مبارک رمضان با اجرای طرح ضیافت مهر نیازمندان واقعی را به خیرین معرفی می نماییم .
دراین مراسم مهندس مدیری مدیر بهزیستی شهرستان کرمان نیز ضمن تقدیر از همکاری و همراهی جامعه پزشکی استان کرمان با بهزیستی گفت : بهزیستی به تنهایی جوابگویی نیازها و خدمات مددجویان نمی باشد ، اما همراهی گروههای مختلف جامعه از جمله پزشکان  مارا دربحث درمان و حتی تامین بسیاری دیگر از نیازهای جامعه هدف یاری می کند.
گفتی است ضیافت مهر رمضان فرزندان مرکز  «بچه های ما » با اجرای موسیقی توسط دکتر پیروز نیا از پزشکان خیر کرمانی و چند برنامه فرهنگی و هنری همراه بود.    











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن