تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819015315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعداد بالای زندانیان جوان در خوزستان آزاد دهنده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان مقتدایی عنوان کرد:
تعداد بالای زندانیان جوان در خوزستان آزاد دهنده است
اهواز - خبرگزاری مهر: استاندار خوزستان گفت: در بازدیدی که از زندانهای استان داشتم تعداد بالای زندانیان جوان برای من بسیار آزاد دهنده بود.



به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن مقتدایی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد دیه خوزستان اظهار کرد: چندی قبل از برخی زندان های استان دیدن کردم که دو موضوع در آنها بسیار برای من آزاد دهنده بود. اول اینکه تعداد زندانیان جوان بسیار بالا بود و به صورت قطع در این خصوص ما مقصر هستیم و مسئولیت داریم. موضوع دومی که در حین حضور من در زندان ها جلب توجه کرد وجود دو فرد شاخته شده در زندانها بود که آنها زمانی قراردادهایی تا سه میلیارد تومان را در حوزه نفت منعقد می کردند ولی اکنون به علت مشکلی در زندان هستند.

وی به لزوم مشارکت همگانی در بحث آزادی زندانیان غیرعمد اشاره کرد و افزود: شاید افرادی در جامعه هستند که به رغم نداشتن جایگاه اجتماعی و سیاسی بالا، به راحتی دارائی ها و اموال خود را در راه رضای خدا می بخشند در حالیکه افرادی هم هستند که با وجود تمکتن مالی از این کار اجتناب می کنند. در کشوری مثل آمریکا مالک شرکت مایکروسافت که ثروتمندترین مرد جهان به شمار می رود نیمی از اموال خود را در راه خیر می بخشد در حالیکه امروز ما از این خصلت نیک خود فاصله گرفته ایم.

مقتدایی با اشاره به اینکه فرصت کار خیر چندان هم طولانی نیست، عنوان کرد: سلامت جسم و تمکن مالی، دو دارایی مهم انسان هستند که ممکن است در یک چشم بر هم زدنی از بین بروند به همین دلیل افرادی که این دو دارایی با ارزش را دارند در راه خیر گام بردارند.

استاندار خوزستان ادامه داد: در بازدیدی که از زندان های استان داشتم متوجه شدم 95 میلیارد ریال برای آزاد زندانیان غیر عمد لازم است که سعی می کنیم در این مدت آنها را تامین کنیم. یکی از راه هایی که می توان این مبلغ را تامین کرد برگزاری جشن گلریزان است که انتظار می رود مردم در این مراسم خداپسندانه شرکت کنند تا افرادی که به صورت غیر نقد در بند هستند کنار خانواده خود بازگردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این مراسم استاندار خوزستان اعلام کرد در مراسم گلریزان 500 میلیون ریال از هزینه شخصی خود را به آزادی زندانیان غیر عمد استان اختصاص می دهد.

 


۱۳۹۳/۴/۲۱ - ۱۵:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن