تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818974138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمان مراسم قرعه کشی لیگ برتر اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
زمان مراسم قرعه کشی لیگ برتر اعلام شد
مراسم قرعه کشی چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر در حالی روز دوشنبه برگزار می‌شود که در این مراسم از آرم جدید سازمان لیگ و توپ‌های فصل آینده هم رونمایی خواهد شد. مهر : حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ‌های فوتبال ایران، در خصوص برگزاری مراسم قرعه کشی اظهار کرد: این مراسم از ساعت ۲۰:۳۰ روز دوشنبه در برج میلاد آغاز خواهد شد. در این مراسم آرم جدید سازمان لیگ رونمایی می‌شود و همچنین نوع جدید توپ‌های آل اشپورت معرفی خواهد شد.

وی افزود: مراسم با افطار و صرف شام آغاز می‌شود و قرار است بعد از اخبار ساعت ۲۲ از شبکه سوم پخش مستقیم شود. در این مراسم همانند سال گذشته تمام مدیران و سرمربیان باشگاه‌ها، روسای هیات فوتبال، مسئولان وزارت ورزش و جمعی از پیشکسوتان حضور دارند.

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ یادآور شد: از آنجا که بیشتر از یکساعت فرصت نداریم قصد نداشتیم زیاد برگزاری مراسم را شلوغ کنیم.



1393/4/21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن