تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821145161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استخدام هاي استانداري لرستان تا پايان سال جاري جذب مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ تير ۱۳۹۳ (۱۴:۳۷ب.ظ)
کوراني فر مطرح کرد: استخدام هاي استانداري لرستان تا پايان سال جاري جذب مي شوند معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندارلرستان گفت: استخدام ها ي استانداري لرستان تا پايان سال جاري جذب مي شوند.
علي کوراني فر در گفتگو با خبرنگار موج با بيان اينکه دغدغه مهم مديريت ارشد استان بيکاري جوانان است گفت: رشد بيکاري در شرايط کنوني مهمترين چالش پيش روي مديريت ارشد استان است.
وي اشاره به لغو مصوبه استخدامي مهرآفرين از سوي مجلس گفت: اکنون اين مشکل وجود دارد که افراد متقاضي در اين راستا بلاتکليف بوده و بايد بتوانيم مشکل آنها را حل و فصل کنيم تا حقوقي از کسي ضايع نشود.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري لرستان با بيان اين‌که مجوز آزمون استخدامي استانداري لرستان جزء مجوزهاي طرح مهرآفرين نيست گفت: بحث آغاز به‌کار پذيرفته شدگان آزمون استخدامي استانداري لرستان منتفي نشده و به طور جدي پي‌گير حل مشکل اين افراد هستيم.
وي با تاکيد بر اينکه قطعا موضوع استخدام‌ها به زودي سر و سامان مي‌يابد افزود: در برخي موارد که آزمون برگزار و منجر به حکم استخدام شده است دولت خود را موظف به اجراي آن مي‌داند و دخل و تصرفي در آن نخواهد کرد.
اين مقام مسئول درادامه با بيان اينکه استخدام ها ي استانداري لرستان تا پايان سال جاري تعيين تکليف مي شوندافزود: بيش از 90 درصد ارباب رجوع ها استانداري لرستان مربوط به بحث بيکاري جوانان و ايجاد اشتغال است.
وي تغيير فرهنگ را از جمله مهمترين راه هاي برون رفت از مشکل بيکاري در استان دانست و افزود: متاسفانه آنچه در ذهن اکثر جويندگان کار وجود دارد اين است که هر فرد تحصيل کرده و با سواد بايد در يک اداره دولتي براي خود ميز و صندلي داشته باشد ؛ اين در حالي است که دولت ظرفيت مشخصي دارد و حتي اگر همه نيروهاي خود را هم جايگزين کند براي اين همه نيروي بيکار جاي خالي وجود نخواهد داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن