تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812949328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میعاد با شهدا در «جبهه همین نزدیکی»


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: میعاد با شهدا در «جبهه همین نزدیکی» خبرگزاری پانا: همزمان با ماه مبارک رمضان، تور «جبهه همین نزدیکی» با هدف آشنایی نسل جوان با رویدادهای هشت‌سال دفاع‌مقدس به همت فرهنگ‌سرای پایداری اجرا می‌شود.
۱۳۹۳ شنبه ۲۱ تير ساعت 11:32



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری، حامد صادقی، مدیر فرهنگ‌ سرای پایداری با اعلام این خبر گفت: در این فرهنگ ‌سرا با برنامه‌ریزی‌های فرهنگی متنوع تلاش کرده‌ایم که فرهنگ و وقایع دفاع‌ مقدس را به جوانان و نوجوانان نسل جدید ارائه کنیم. اگر چه به لحاظ زمانی جوانان قادر به درک فضا و حال و هوای روزهای جنگ تحمیلی نیستند اما برگزاری طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی می‌تواند فضا و وقایع آن زمان را برای این نسل ملموس‌تر کند. صادقی با بیان اینکه تور جبهه همین نزدیکی یکی از برنامه‌هایی‌ است که با همین هدف اجرایی شده است، افزود: این برنامه فرصتی‌ست که جوانان و نوجوانان از پایگاه‌های فعال فرهنگی در سطح شهر، با شرکت در این تور و قرار گرفتن در فضایی که مشابه شرایط روزهای جنگ تحمیلی طراحی شده است و شنیدن روایت راویان از عملیات‌ها و چگونگی شهادت فرماندهان در مناطق جنگی خود را در فضای آن روزها احساس کنند. وی در تبیین شیوه اجرایی این تور بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این تور از محل پایگاه کانون خود، با اتوبوس حرکت می‌کنند و در مسیر رسیدن به بهشت رضا راوی با معرفی طرح و آشنایی با مخاطبان و بیان خاطره‌هایی از زمان دفاع مقدس برنامه را آغاز می‌کند  در محل قرارگاه واقع در بهشت رضا گروه، سازمان‌دهی می‌شوند و با دریافت چفیه، پلاک، کوله نظامی و... آماده اعزام به خط مقدم می‌شوند. وی در ادامه افزود: در مراحل مختلف این تور، از موقعیت‌هایی که مشابه غرب کشور و منطقه عملیاتی شهید کاوه و شهید عامل طراحی شده است، بازدید می‌کنند و با نفربر همراه با روایت راویان در مناطق عملیاتی، از خاکریزها می‌گذرند. همچنین با موقعیت شهید‌محدثی‌فر نیز آشنا می‌شوند و در حسینیه، کلیپی درباره عملیات‌ها و حال و هوای روزهای دفاع مقدس به نمایش گذاشته می‌شود سپس از مسیر طویل زیرزمینی با شنیدن مناجات‌ها و صدای رزمندگان عبور می‌کنند. صادقی با بیان اینکه در این تور فضای عملیات‌ها شبیه‌سازی شده است، گفت: در بخشی از برنامه‌های این تور، رمز عملیات‌ اعلام می‌شود و فرمانده با اعلام شروع عملیات مخاطبان این تور را در شرایط جنگ فرضی قرار می‌دهد. با تعبیه شدن صدای انفجارها و... عملیات شبیه‌سازی شده است و در نهایت با فتح سنگرهای دشمنان عملیات به پایان می‌رسد و پس از آن شرکت کنندگان عازم گلزار شهدا شده و با صحبت‌های راویان با سیره و زندگی شهدا آشنا می‌شوند. گفتنی ا‌ست تور جبهه همین نزدیکی در ایام ماه مبارک رمضان، میزبان برادران و زمان شروع تا خاتمه این برنامه هر شب از ساعت 9 تا 12 شب است.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن