تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819653221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دست کم گرفتن امامت حقه و سنت پیامبر(ص) موجب جنگ و خونریزی در دنیا شده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان آیت الله محمدی:
دست کم گرفتن امامت حقه و سنت پیامبر(ص) موجب جنگ و خونریزی در دنیا شده است
همدان- خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: آنچه که امروز در دنیا موجب جنگ و خونریزی شده دست کم گرفتن امامت حقه و سنت پیامبر(ص) است.



به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غیاث الدین طه محمدی ظهر جمعه در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شهر همدان اظهار داشت: ماه رمضان فرصت مناسبی برای تفقد و دلجویی از یتیمان و کمک به نیازمندان است. وی با بیان اینکه سنت اطعام یتیمان و نیازمندان باید در جامعه روز به روز ترویج پیدا کند، بیان داشت: انسان اگر اهل بصیرت باشد فضیلت این ماه را درک می کند. نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در ادامه سخنانش به فرا رسیدن میلاد امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و ابراز داشت: در میلاد امام حسن مجتبی(ع) وظیفه و تکلیف بزرگی بر  دوش همه شیعیان وجود دارد و آن برگزاری با شکوه جشن میلاد امام حسن(ع) است. محمدی با تاکید بر اینکه اسلام در طول هزار و 400 سال مشکلات و نابسامانی ها و جنگ ها و خونریزی های زیادی به خود دیده است، اظهار داشت: آنچه که امروز در دنیا موجب جنگ و خونریزی شده دست کم گرفتن امامت حقه و سنت پیامبر است. وی ادامه داد: هیچ یک از این جنگ ها و خونریزی ها و کشت و کشتار ها به وجود نمی آمد مگر اینکه به حق بودن امامت و سنت پیامبر (ص) عمل می شد. نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به نوار عزه و شهید شدن ده ها مسلمان، بیان داشت: امروز دنیای عرب در برابر این همه ظلم و خونریزی به فلسطین ساکت مانده است. محمدی با اشاره به مظلومیت امامان و شیعیان در قرون و اعصار و مظلومیت امام حسن(ع)، افزود: متاسفانه امام حسن (ع) را نشناختیم و برای تولد آن حضرت هم آنگونه که باید مراسم جشنی در استان برگزار نمی شود. وی گفت: همه نوع ستاد احیا در جامعه وجود دارد مانند ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر، ستاد احیا نماز اما ستاد احیا حقانیت امام معصوم در جامعه وجود ندارد. نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در خطبه دوم نماز جمعه همدان به سخنان مقام معظم رهبری در حضور رئیس جمهور اشاره کرد و بیان داشت: تمام سخنان رهبری در آن جمعه فصل الخطاب بوده است. محمدی ابراز داشت: اما بنده از رسانه ها یک گلایه دارم و آن اینکه برخی سخنان رهبر را که به نفع خودشان بوده پر رنگ و برخی را که به نفع خودشان نبوده کمرنگ جلوه دادند. وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند که نباید با شعار تدبیر در دولت تدبیر و امید انسان های مومن را از گردونه خارج کرد اما رسانه ها به این موضوع نپرداختند. نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان بیان داشت: مقام رهبری فرمودند که من با تمام قوا از دولت حمایت می کنم و به مدیران عالی اعتماد دارم که رسانه ها این موضوع را برجسته کردند. محمدی با تاکید بر اینکه اگر از رهبری پیروی می کنیم باید در تمام زمینه ها و زوایا باشد، عنوان داشت: همه ما هم به پیروی از رهبر، دولت را حمایت می کنیم.        


۱۳۹۳/۴/۲۰ - ۱۶:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن