تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819171356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه کازرون : ترویج بیشتر عفاف و حجاب یک مطالبه عمومی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه کازرون : ترویج بیشتر عفاف و حجاب یک مطالبه عمومی است کازرون - ایرنا - امام جمعه شهرستان کازرون با بیان اینکه ترویج بیشتر عفاف و حجاب یک مطالبه عمومی است گفت : پایداری خانواده ها در گروه حجاب و شکوفائی علمی در خانواده ها و حفظ ارزش ومقام و منزلت زن مسلمان در گروه حجاب است.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجه الاسلام محمد خرسند در خطبه های نماز جمعه کازرون افزود: حجاب برای حفظ ارزشهای زن وجامعه ضروری است .
وی گفت : انسان رنج می برد که گاه در جامعه نسبت به حجاب بی توجهی می شود ، چرا ایجاد کانونهای عفاف وحجاب که سالها است تصویب شده ، اجرا یی نمی شود .
حجه الاسلام خرسند بر ضرورت اجرای اصل امر بمعرف ونهی از منکر تاکید کرد و ادامه داد : وظیفه دولتمردان است که در این زمینه تذکر دهند ، مردم هم وظیفه دارند ، وضعیت خوبی نیست ، در کازرون کارهائی هم شده اما باید بیشتر کار شود و اگر هم لازم شد خودم شخصا به بازار می آیم و تذکر می دهم .
وی گفت : مردم اجاز ندهند افرادی بخواهند به بهانه بد حجابی چهره شهر را خراب کنند.
خطیب جمعه کازرون : در خطبه های نماز همچنین به بحث هفته های قبل در زمینه ازدواج آسان در جامعه اشاره کرد وبه خانواده تاکید کرد که در امر ازدواج جوانان ودرتعیین مهریه سختگیری نکنند .
امام جمعه کازرون درادامه به برکات وفضائل ماه مبارک رمضان اشاره کرد وگفت : همه باید دراین ماه حرمت روزه داری را حفظ کنند .
وی به مسئولین نیروی انتظامی وسایر دستگاههای زیربط تذکر داد وگفت : باید جلو افرادی که به بهانه های مختلف اقدام به تظاهر روزه خواری می کنند گرفته شود .
وی گفت : اگر مسئولین نیروی انتظامی وقوه قضائیه با اینگونه افراد قاطع باشند و برخورد کنند بقیه افرادی که به روزه خواری تظاهر می کنند تکلیف خودشان را می فهمند .
7372/ 677

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن