تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802723028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در مورد کاپيتاني قلعه‌نويي تصميم مي‌گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: در مورد کاپيتاني قلعه‌نويي تصميم مي‌گيرد
مديرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: اگر بخواهيم به آندو سه ميليارد تومان بدهيم، نمي‌توانيم از پس مبلغ ساير بازيکنان بربياييم که در آن صورت مطمئنا به کارمان لطمه خواهد خورد.

بهرام افشارزاده با حضور در برنامه ورزش و مردم در خصوص علت آمدن خود به استقلال اظهار کرد: وزير ورزش و جوانان شخصا از من خوست که مديريت استقلال را قبول کنم من نيز يک ماه مقاومت کردم. با توجه به مشکلاتي که استقلال داشت خيلي از دوستان به من گفتند به اين باشگاه نيايم و کمتر کسي موافق آمدن من به استقلال بود اما در نهايت آن را قبول کردم و هنگامي هم که مسئوليتي را قبول کنم با تمام توان در آن ذوب مي‌شوم و همه مطمئن باشند که به وظايفم به طور کامل عمل خواهم کرد.

مديرعامل باشگاه استقلال خطاب به هواداران تيمش گفت: هواداران مطمئن باشند که با تمام توان در جهت موفقيت استقلال تلاش مي‌کنيم و سعي مي‌کنيم بهترين تيم را ببنديم. از مديران سابق نيز که در استقلال کارهاي زيادي را انجام داده‌اند تشکر مي‌کنم البته يک سري کارها مانده که بايد انجام شود. همچنين برخي مشکلات مالي در اين باشگاه به وجود آمد که سعي مي‌کنيم آنها را حل کنيم.

وي درباره اقدامات خود در استقلال نيز اظهار کرد: در حال بازسازي کمپ استقلال هستيم تا ان‌شاءالله کمپ خوبي را تجهيز کنيم. همچنين روابط عمومي و بين‌الملل باشگاه کميته‌هاي مختلفي تشکيل دادند و در مجموع کار در استقلال به نحو مطلوبي پيش مي‌رود. موضوع نقل و انتقالات را نيز به نظري جويباري سپردم که خو‌شبختا‌نه کارش را خوب انجام مي‌دهد.

افشارزاده درباره آخرين وضعيت مذاکره با ملي‌پوشان استقلال نيز خاطرنشان کرد: ما با هاشم بيگ‌زاده قرارداد دو ساله امضا کرديم و با صادقي و حيدري و تيموريان نيز در حال مذاکره هستيم تا بتوانيم آنها را در استقلال نگه داريم. سعي کرديم کارهاي اقتصادي خوبي در باشگاه انجام دهيم. به دنبال تاسيس يک شرکت سرمايه‌گذاري و يک موسسه قرض‌الحسنه و موسسه خيريه و عامل‌المنفعه هستيم.

مديرعامل استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا درست است اميرحسين صادقي شرط ماندن خود در استقلال را کاپيتاني اين تيم قرار داده است، گفت: نه اين موضوع درست نيست. تشخيص اين قضيه و تعيين کاپيتان با امير قلعه‌نويي است.

وي درباره ميزان بدهي باشگاه استقلال نيز اظهار کرد: 53 ميليارد تومان بدهي قطعي داريم همچنين مبلغ 15 ميليارد تومان بدهي غيرقطعي داريم که در مجموع مي‌شود 68 ميليارد تومان همچنين نزديک به هفت ميليارد تومان بدهي در حال سررسيد است که در مجموع بدهي باشگاه را به رقمي نزديک 75 ميليارد تومان مي‌رساند.

افشارزاده افزود: 26 ميليارد تومان از اين مبلغ مربوط به بدهي‌هاي مالياتي است و 53 ميليارد نيز به هتل هواپيما و قرارداد بازيکنان مربوط مي‌شود.

افشارزاده درباره خبر يکي از خبرگزاري‌ها مبني بر درگيري مهرداد اولادي با حراست باشگاه استقلال اظهار کرد: نه اين طور نيست. او 140 ميليون تومان از باشگاه استقلال طلب دارد که ما نيز هم رضايتنامه و هم پول او را مي‌دهيم.

مديرعامل باشگاه استقلال درباره فروش الکترونيکي بليت بازي‌هاي استقلال نيز خاطرنشان کرد: سامانه الکترونيکي در ورزشگاه راه‌ا‌ندازي شده است و هواداران نيز مي‌توانند براي تهيه بليت به سامانه اين باشگاه مراجعه کنند همچنين آنها مي‌توانند از طريق کمپ استقلال، ورزشگاه آزادي، ورزشگاه شيرودي و همچنين باشگاه استقلال اقدام به خريد بليت بازي‌هاي استقلال نمايند.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا باشگاه استقلال سقف بودجه تعيين شده از طرف سازمان ليگ برتر که مبلغي در حدود 15 ميليارد تومان است را رعايت خواهد کرد يا خير، گفت: مبلغي که براي ما تعيين کرده‌اند اصلا کافي نيست ما سعي مي‌کنيم با کمک اسپانسر بودجه خود را افزايش دهيم تا بتوانيم اقدامات خود را انجام دهيم.

افشارزاده در پاسخ به اين سوال که گفته مي‌شود آندرانيک تيموريان مبلغ سه ميليارد تومان خواسته است و اين که آيا شما اين پول را داريد يا خير، اظهار کرد: واقعا ما چنين پولي را نداريم اگر بخواهيم اين مبلغ را به آندو بدهيم نمي‌توانيم از پس مبلغ ساير بازيکنان بربياييم که در آن صورت مطمئنا به کارمان لطمه خواهد خورد.

وي در واکنش به اين اظهار نظر که آيا درست است قبول کرديد دو ميليارد تومان به تيموريان براي ماندن به استقلال بدهيد، گفت: نه اين طور نيست. او هر جا که برود برايش آرزوي موفقيت مي‌کنم هر باشگاهي که به بازيکنان استقلال بيشتر پول مي‌دهد ما از بازيکنانمان تشکر مي‌کنيم و براي آنها نيز آرزوي موفقيت داريم!

افشارزاده درباره آمدن جواد نکونام به استقلال نيز گفت: من نکونام را دوست دارم و هنگام انتخاب بهترين بازيکن سال آسيا نيز تلاش زيادي براي انتخاب او داشتم و حتي به شيخ احمد و IOC نيز نامه نوشتم خيلي سعي کردم يخ‌هاي مربوط به گذشته را ذوب کنم اما نشد البته نکونام در ليست قلعه‌نويي هم نبود.

مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص جذب نفرات مورد نظر قلعه‌نويي نيز گفت: سرمربي تيم امير قلعه‌نويي است و ما از او در مورد برد و باخت و نکات مثبت و منفي سوال مي‌کنيم. سعي کرديم 95 درصد ليست قلعه‌نويي را جذب کنيم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1393/04/20 12:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن