تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814789566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيت آشور:هدفم بازي در جام جهاني 2018 است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بيت آشور:هدفم بازي در جام جهاني 2018 است
مدافع تيم ملي ايران با اينکه در جام جهاني برزيل به ميدان نرفت اما انگيزه دارد در جام جهاني بعدي حضور داشته باشد.

در حالي که تب فوتبال در جام جهاني سراسر دنيا را فرا گرفته است، باشگاه ونکوور وايتکپس برنامه ساليانه خود در مورد اميد و سلامت را برگزار کرد.

به نقل از فارس، استيون بيت آشور هم که پس از حضور در جام جهاني به اردوي تيم خود بازگشته در اين برنامه شرکت کرد. وي در اين زمينه گفت: اينکه بتوانيم ورزشکاران حرفه‌اي باشيم لذت فراواني دارد. هواداران و کودکان همواره از شما حمايت مي‌کنند و شما نيز بايد پاسخ آنها را بدهيد. بر اين باور هستم که هر کودکي که فوتبال را دوست دارد بايد آن را شروع کند و اميدوارم آن را در سال‌هاي بعد نيز ادامه دهد. فوتبال ورزشي است که در آن ياد مي‌گيريد کار گروهي را به خوبي انجام دهيد. مي‌آموزيد که با ساير بچه‌ها کار کنيد و اوقات خوبي داشته باشيد.

بيت آشور در مورد جام جهاني هم گفت: جام جهاني بزرگي خودش را دارد و من نيز همواره روياي حضور در آن را داشتم. رويايم به واقعيت پيوست که باور نکردني بود. تا هميشه کوچکترين جزييات آن را به خاطر خواهم داشت. تجربه آن و بيش از همه هواداران را.

مدافع تيم ملي ايران در مورد کشور برزيل و مردمش هم گفت: ممکن است آنها در شرايط خوبي قرار نداشته باشند اما کودکان فوتبال را دوست دارند. آنها يک توپ فوتبال و چند دوست دارند که با آنها خوش مي‌گذرانند.

بيت آشور که در ترکيب تيم ملي ايران در جام جهاني به ميدان نرفت در مورد عملکرد ايران و شرايط خودش گفت: حضور در جام جهاني يک دستاورد بزرگ است و اينکه من عضوي از تيم بودم خوب است. هدفم اما بازي کردن است و تلاش مي‌کنم تا شانس ديگري براي حضور در جام جهاني 2018 داشته باشم. همواره سطح اهدافم را بالا مي‌برم و هرگاه به آن دست يافتم، هدف جديدي را انتخاب مي‌کنم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1393/04/20 11:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن