تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819706210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالان و نهادهای حقوقی آفریقای جنوبی خواستار اخراج سفیر رژیم صهیونیستی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

در اعتراض به کشتار فلسطینیان: فعالان و نهادهای حقوقی آفریقای جنوبی خواستار اخراج سفیر رژیم صهیونیستی شدند تهران- ایرنا- شماری از فعالان حقوق بشری و نهادهای حقوقی آفریقای جنوبی در اعتراض به حملات ددمنشانه نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه خواستار اخراج سفیر این رژیم از کشورشان شدند.


به گزارش پایگاه خبری ˈالنشرهˈ لبنان به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، ˈإبراهیم فاوداˈ، پژوهشگر برجسته یک جمعیت حقوقی در آفریقای جنوبی فراخوانی سفیر این کشور از تل آویو و اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از آفریقای جنوبی را خواستار شد و گفت که مقامات کشورش باید اقدامات قاطعی را علیه این رژیم به دلیل ارتکاب جنایات علیه فلسطینی ها اتخاذ کنند.
فاودا با بیان اینکه دولت آفریقای جنوبی باید پرچمدار کشورهایی باشد که خواستار اجرای مجازات های بین المللی علیه تل آویو، خارج کردن سرمایه ها از فلسطین اشغالی و تحریم رژیم صهیونیستی هستند، یادآور شد که موفقیت مبارزه با رژیم تبعیض نژادی در آفریقای جنوبی هم در گرو حمایت های بین المللی از این مبارزه بود.
ˈآدم نظیمˈ عضو ˈائتلاف همبستگی با فلسطینˈ نیز با اعلام حمایت از قطع تمامی روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی گفت که ادامه روابط با یک رژیم نژادپرست همچون رژیم صهیونیستی امکان پذیر نیست.
به گفته نظیم، ائتلاف همبستگی با فلسطین قصد دارد در اعتراض به حمله مستمر رژیم صهیونیستی به نوار غزه، روز یکشنبه تظاهراتی را در ژوهانسبوگ برگزار کند.
اتحادیه سندیکاهای آفریقای جنوبی (کوساتو) نیز با انتشار بیانیه ای با حمایت از فراخوانی سفیر این کشور از فلسطین اشغالی و اخراج سفیر رژیم صهیونیستی خواستار اجرای یک اقدام فوری برای در انزوا قرار دادن این رژیم و تمامی حامیان نژادپرستی و اشغالگری تل آویو شد.
در این بیانیه آمده است: اکنون زمان آن فرا رسیده است که جهان از بسنده کردن به سخنان شفقت آمیز دست بردارد و به یک اقدام جدی روی آورد، همانطور که پس از اعلام ارتکاب جنایات ضد بشری رژیم آپارتاید در آفریقای جنوبی، این کار را کرد.
دفتر کمپین بین المللی ˈتحریم و اعمال مجازات علیه رژیم صهیونیستی (پی دی إس)ˈ در آفریقای جنوبی قرار است امروز جمعه با برگزاری تجمع اعتراض آمیز در برابر ساختمان وزارت امور بین الملل و همکاری در پرتوریا خواستار فراخوانی سفیر این کشور از تل آویو و اخراج فوری سفیر رژیم صهیونیستی شود .
پیشتر حزب حاکم ˈکنگره ملی آفریقای جنوبیˈ با محکوم کردن شدید اللحن حملات وحشیانه و پی در پی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، از مردم آفریقای جنوبی خواست که با اعتراض به این حملات همبستگی خود را با مردم بی دفاع فلسطین ابراز کنند.
ˈجیسی دوارتیˈ معاون دبیر کل این حزب در بیانیه ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی سرزمین های اشغالی فلسطین را به پادگان های مرگ تبدیل کرده و نزدیک به 60 سال است که در حال ارتکاب جنایات مستمر و انتقام از فلسطینی هاست، اما دیگر زمان آن فرا رسیده است که این کشتارها به پایان برسد.
وی نوار غزه را بزرگترین زندان باز در جهان توصیف کرد و خواستار توقف فوری اشغال غیر قانونی سرزمین های فلسطینی از سوی تل آویو و پایان دادن به مجازات جمعی فلسطینیان شد.
دوراتی با اعلام حمایت صریح از مقاومت مردم فلسطین برای تعیین سرنوشت خود تاکید کرد که فلسطینی ها در درگیری با رژیم صهیونیستی طرف مظلوم وقربانی هستند.
رسانام*1049**2017

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن