تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801634886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نویدکیا: محرم به جز سپاهان در هیچ تیمی بازی نمی‌کند حتی اگر از فوتبال برود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
نویدکیا: محرم به جز سپاهان در هیچ تیمی بازی نمی‌کند حتی اگر از فوتبال برود
بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره اردوی ترکیه و نحوه تمرینات تیمش گفت: تمرینات خوبی را در یکی از بهترین کمپ‌های ترکیه برگزار می‌کنیم و این تمرینات در 2 نوبت انجام می‌شود.
رسول نویدکیا در گفتکو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: شرایط حاکم در تیم سپاهان بسیار ایده‌آل و مطلوب است تمرینات با نظم خاصی برگزار می‌شود.بازیکنان خوبی جذب تیم شدند و تیم به لحاظ تاکتیکی بسیار شرایط خوبی دارد.

هافبک تیم فوتبال سپاهان در خصوص جدایی‌اش از نفت و پیوستن به تیم سپاهان گفت: جدایی‌ام از نفت در وهله اول به خاطر پدر و مادرم بود که چند سالی از آنها دور بودم و تصمیم داشتم به اصفهان برگردم.
دلیل دومی که از نفت جدا شدم بحث تیم سابقم سپاهان بود فوتبال را از سپاهان شروع کردم و خودم را برای این باشگاه می دانستم.

نویدکیا درباره حضور تیم‌ها در اردوهای خارج از کشور گفت: خب نظر مربی و مسئولان باشگاه است که به چه اردویی برویم تیم‌ها برای ایجاد انگیزه و هماهنگی و دوری از جو و حواشی تیم‌ها را به اردوهای خارج از کشور می‌برند ما هم اردو را ترک کردیم.

وی در مورد کار با زلاتکو کرانچار گفت: کار با این مربی درجه اول کروات برای من بسیار مسرت بخش است چرا که نظر این مربی روی بازیکنان با توجه به شایستگی‌هاست و کسی می‌تواند در غالب تیم زلاتکو کرانچار قرار بگیرد که زحمت بکشد و ایده‌آل باشد.

نویدکیا در خصوص برادرش محرم هم گفت: فکر نمی کنم محرم از تیم سپاهان جدا شود. با توجه  به حواشی هفته‌های اخیر مبنی بر جدایی‌اش می توان گفت که سپاهان خانه محرم است و در صورت جدایی‌ام فکر نمی‌کنم محرم حاضر به بازی در تیمی شود. ما اصفهانی‌ هستیم و متعلق به هواداران فوتبال سپاهان، پس به خاطر این مردم هم شده نمی توان تیم را رها کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: بازی برایم افتخار است البته این تجربه را در سال 84 در تیم سپاهان کسب کرده‌ام و امیدوارم این شانس مجدد نصیبم شود.

هافبک تیم سپاهان در خصوص آینده‌اش برای حضور در تیم ملی گفت: بازی در تیم ملی برای هر بازیکنی آرزوست و من هم از این قاعده مستثنی نیستم و تمام تلاشم را می‌کنم تا پیراهن مقدس تیم ملی را در مسابقات پیش رو در آسیا بر تن کنم ولی در حال حاضر الویتم باشگاه است و قرار گرفتن در غالب اصلی این تیم و کسب عنوان قهرمانی با سپاهان است.

انتهای پیام /






تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن