تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820063997




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موضوع هسته‌ای ایران برای امنیت ملی آمریکا اهمیت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: موضوع هسته‌ای ایران برای امنیت ملی آمریکا اهمیت دارد


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری خود تاکید کرد که موضوع هسته‌ای ایران برای امنیت ملی آمریکا حائز اهمیت است. به گزارش پایگاه اطلاع‌ رسانی شبکه خبر، «جن ساکی» گفت که «حل موضوع هسته‌ای و جلوگیری ایران از دستیابی به سلاح هسته‌ای تنها موضوعی نیست که ما با ایران داریم بلکه یکی از موضوعات مهم است و موضوعی است که برای منافع امنیت ملی ما و امنیت منطقه حائز اهمیت است و ما احساس می‌کنیم تمرکز بر موضوع هسته‌ای در مذاکرات کاملاً مناسب است.»

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، پیشتر در کنفرانس‌های خبری خود اعلام کرده بود که احتمال می‌رود که «جان کری» وزیر خارجه آمریکا به مذاکرات وین بپیوندد.

بسیاری از دیپلمات‌های غربی اعلام کرده‌اند که ورود وزرای خارجه گروه 1+5 ، به وین به مفهوم این نیست که مسیر برای رسیدن به توافق نهایی تا پیش از روز 20 ژوئیه فراهم شده است و احتمال می‌رود با توجه به شکاف‌هایی که در مذاکرات بین طرفین مذاکره به وجود آمده‌ است، مذاکرات با موافقت طرفین تمدید شود.


پنج شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن