تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818806778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو گیلانی به اردوی جدید تیم ملی بسکتبال دعوت شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دو گیلانی به اردوی جدید تیم ملی بسکتبال دعوت شدند رشت - ایرنا - رییس هیات بسکتبال استان گیلان گفت : دو گیلانی به اردوی جدید تیم ملی بسکتبال نوجوانان 2016 دعوت شدند .


ˈ طاهره زین جنابی ˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : از سوی فدراسیون بسکتبال ، زبده ترین بازیکنان به اردوی تیم ملی نوجوانان 2016 دعوت شدند که یک ورزشکار و یک مربی از استان گیلان هستند .
وی اظهار کرد : بر این اساس ، ˈ امیرحسین پوآت ˈ بسکتبالیست شایسته گیلانی به عنوان بازیکن و ˈ رضا خان محمدی ˈ از استان گیلان به عنوان مربی به اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران دعوت شدند .
وی ادامه داد : این ورزشکار و همچنین مربی بسکتبال استان گیلان باید از عصر امروز چهارشنبه در اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران که در تهران برپا می شود ، حضور یابند .
رییس هیات بسکتبال استان گیلان بیان کرد : اردوی جدید تیم ملی بسکتبال نوجوانان 2016 تا روز 24 تیر ماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران ادامه خواهد یافت .
ˈ زین جنابی ˈ در ادامه افزود : تیم ملی بسکتبال نوجوانان 2016 ایران خود را برای رقابت ها در سال 2016 آماده می کند و امیدواریم که ˈ امیر حسین پوآت ˈ ملی پوش گیلانی با درخشش در اردوها ، همچنان در عضویت تیم ملی قرار داشته باشد و ˈ رضا خان محمدی ˈ نیز به عنوان مربی در تیم ملی حضور یابد . ک/3
7285/604

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن