تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802452510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام پیشکسوتان کشتی قم به رقابت‌های قهرمانی کشور/ تلاش برای ورود به مسابقات جهانی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم حلوایی به مهر خبر داد:
اعزام پیشکسوتان کشتی قم به رقابت‌های قهرمانی کشور/ تلاش برای ورود به مسابقات جهانی
قم - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت کشتی استان قم از اعزام پیشکسوتان این رشته ورزشی به رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور خبر داد.



محسن حلوایی در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: با تشکیل ستاد اجرایی مسابقات کشتی قهرمانی پیشکسوتان کشور در سال 1393 رسما آمادگی خود را برای اعزام به این دوره از مسابقات اعلام کرده‌ایم و بهترین‌های کشتی قم را به این پیکارها اعزام می‌کنیم  چون این پیکارها انتخابی برای اعزام به جهانی سال 2014 در صربستان محسوب می‌شود. وی اضافه کرد:‌ بر اساس برنامه ریزی فدراسیون کشتی، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی پیشکسوتان کشور و انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی صربستان روزهای هجدهم تا بیست و پنجم تیر ماه، بعد از افطار در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود. رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: ما همانگونه که در رده‌های سنی پایه از پتانسیل و ظرفیت بسیار خوب و ارزشمندی در کشتی برخوردار هستیم در رده‌ سنی پیشکسوتان نیز نفرات با تجربه‌ای داریم که خاک تشک کشتی را خورده‌اند و از سرمایه‌های کشتی قم محسوب می‌شوند. وی یاد آور شد: در واقع باید اینگونه بگویم که اکنون آنچه که در کشتی قم داریم و به تمام موفقیت‌هایی که دست یافته‌ایم نتیجه دلسوزی و انتقال دانش از سوی عزیزان پیشکسوت است و خوشبختانه با همت آنها توانسته‌ایم به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کنیم. حلوایی در ادامه با اشاره به موفقیت کشتی پیشکسوتان قم در مسابقات سال گذشته قهرمانی کشور، اضافه کرد: سال گذشته نیز این پیکارها در تیر ماه به انجام رسید و کشتی‌گیران اعزامی قم موفق به کسب عنوان نخست و مدال خوشرنگ طلای مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی پیشکسوتان کشور شد. وی خاطرنشان کرد: در واقع بعد از درخششی که کشتی‌گیران آزادکار قمی در رده سنی پیشکسوتان در مسابقات قهرمانی کشور داشتند و با کسب یک نشان طلا به کار خود پایان دادند، کشتی‌گیران پیشکسوتان رشته فرنگی نیز این موفقیت را به دست آوردند. رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: به غیر از چهار کشتی‌گیری که در عضویت تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان هستند و دو فرنگی‌کاری که در تیم‌ بزرگسالان حضور دارند، امیدوار هستیم که امسال نیز در رده سنی پیشکسوتان نیز درخشش کشتی‌گیران قمی ادامه یابد و با توجه به اینکه کشتی قم ظرفیت بالایی دارد در رده سنی پیشکسوتان نیز در مسابقات قهرمانی کشور به مدال برسیم. وی ابراز کرد: در حالی که کشتی قم در سه ماه فصل تابستان اعزام‌های مختلفی به رقابت‌های کشتی بازی‌های آسیایی و مسابقات بین‌المللی و جهانی خواهد داشت و پیش‌بینی این است که کشتی همچنان برای ورزش قم افتخارآفرین باشد، امیدوار هستیم که پیشکسوتان کشتی قم نیز همانند جوان‌های این رشته در دو مسابقه اخیر قهرمانی پیشکسوتان کشور در دو رشته آزاد و فرنگی موفق به کسب مدال شوند.  




۱۳۹۳/۴/۱۹ - ۱۱:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن