تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815331235




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فاجعه جنایت هوایی/ دیمونا و تل آویو در دسترس


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: فاجعه جنایت هوایی/ دیمونا و تل آویو در دسترس


حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع و محاصره شده غزه در سایه چراغ سبز مجامع بین المللی همچنان ادامه دارد.سران سرسپرده عربی هم که سخت مشغول تقویت داعش و النصره برای کشتار مردم سوریه و عراق هستند، سکوت اختیار کرده اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، شمار شهدای تهاجم  گسترده رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 75 تن رسید . ارتش اسرائیل اعلام کرد جنگنده های این رژیم 300 بار غزه را هدف حملات هوایی قرار داده اند .
حمله صهیونیستها به مردم غزه

بنابر اعلام  منابع امدادی فلسطینی ، حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه در چهارمین روز تهاجم ادامه یافت . درحملات  بامداد امروز  رژیم صهیونیستی به جنوب و مرکز باریکه غزه ، 14 فلسطینی  از جمله هفت زن و کودک به شهادت رسیدند و ده ها تن زخمی شدند. از ابتدای تهاجم گسترده رژیم صهیویستی به نوار غزه تاکنون پانصد تن نیز زخمی شده اند.  
حملات صهیونیستها در غزه

جنایات صهیونیستها در حمله به غزه

جنایات صهیونیستها در حمله به غزه

جنایات صهیونیستها در حمله به غزه

گزارش ها حاکی است ، صهیونیستها بر شدت حملات هوایی خود به نوار غزه افزوده و این حملات بر خان یونس متمرکز شده است.  مقامات مصر اعلام کردند ، گذرگاه رفح از صبح  امروز  به منظور انتقال مجروحان و ورود کمکهای پزشکی به نوار غزه باز خواهد شد. مبارزان فلسطینی هم در پاسخ به حملات وحشیانه صهیونیست ها ، صدها موشک به سرزمین های اشغالی شلیک کردند  که در پی آن ده ها صهیونیست زخمی و شماری نیز کشته شدند.
دانلود       به گزارش شاهدان عینی  ، درحملات موشکی  مقاومت ، دستکم هشت صهیونیست کشته شده اند اما  اسرائیل  برای حفظ روحیه  نظامیان  و ساکنان مناطق اشغالی ، از اعلام شمار کشته ها  خودداری می کند . دراین حال   صدها نفر از صهیونیست ها از بیم موشک های مقاومت ، به فرار از شهرک های صهیونیست نشین اقدام کرده اند. سخنگوی ارتش اسرائیل از شلیک چند موشک به سوی تاسیسات هسته‌ای دیمونا در سرزمین‌های اشغالی خبر داد. شبکه القدس، به نقل از منابع خبری اسرائیل  اعلام کرد ، این رژیم از 5 موشک شلیک شده  گروه های مقاومت به سمت نیروگاه  اتمی دیمونا ، فقط  یک  موشک را توانسته رهگیری کند.
موشک مقاومت
گردان های قدس ، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی ، با 5 موشک ، شهرک صهیونیستی « رعیم »  را هدف قرار دادند. کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی هم از شلیک چهار موشک به تل آویو و منطقه غوش دان در فلسطین اشغالی خبر داد. آژیرهای خطر در شهرهای تل آویو و غوش دان به صدا در آمده است . منابع خبری همچنین از به صدا در آمدن آژیر خطر در شهرک های صهیونیست نشین «شاعر هنیگف» و «عسقلان» خبر دادند. رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند چندین موشک فلسطینی به نتیفوت و اشکول و مرحائیم در جنوب اسرائیل اصابت کرده است . آژیرهای خطر در مناطق صهیونیست نشین نتیفوت و اشکول و مرحافیم به صدا در آمده است. رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند ارتش این رژیم از نهادهای امنیتی به علت گزارش های ناقص اطلاعاتی درباره این جنگ انتقاد می کنند. بان کی مون دبیر کل سازمان ملل خواستار پایان فوری حملات رژیم صهیونیستی به غزه  شد و گفت :  باید همه اقدامات تحریک آمیز متوقف شود. قرار است شورای امنیت سازمان ملل امروز برای بررسی تحولات نوار غزه تشکیل جلسه دهد.  این درحالی است که نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دستور گسترش حملات به  نوار غزه را صادر کرده اند.


دانلود

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


پنج شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن