تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819973047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه های ترکیه/ داعش مجهز به تسلیحات شیمیایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



رسانه های ترکیه/ داعش مجهز به تسلیحات شیمیایی شد
مطبوعات ترکیه امروز 18 تیرماه/ نماینده شهر قاضی آنتپ در مجلس:گزارشات رسیده حاکی از آن است که در حال حاضر 1500 نفر تبعه ترکیه به اسم داعش مشغول جنایت هستند.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، رسانه ها و مطبوعات ترکیه امروز چهارشنبه 18 تیرماه عناوین مختلفی را در صدر اخبار خود قرار دادند.     وب سایت روزنامه ینی مساژ: این روزنامه با عنوان "سندی دیگر مبنی بر حمایت ترکیه از گروهگ تروریستی داعش" نوشت: نشریه فوکس، چاپ آلمان طی یادداشتی گزارش داد: نیروهای داعش توسط ترکیه ساماندهی شده و زخمی های آنها زیر نظر تیم مخصوص معالجه می شوند. این نشریه می افزاید: ترکیه سلاح های مورد استفاده داعش را تامین می کند.  

    وب سایت روزنامه جمهوریت: "محمد الحاکم" نماینده دائمی عراق در سازمان ملل طی نامه ای به بان کی مون رئیس این سازمان نوشت: گروهک توریستی داعش در درگیری های جنوب بغداد، تاسیسات شیمیایی آن منطقه را در دست گرفته است. محمد الحاکم در نامه خود می افزاید: اشغال این تاسیسات امکان به کارگیری سلاح شیمیایی را برای داعش فراهم می کند.  

    وب سایت روزنامه ینی چاغ: نماینده مردم قاضی آنتپ در مجلس ترکیه از حزب جمهوری خواه، در سخنرانی خود گفت: 12 نفر از اهالی قاضی آنتپ و عضو داعش، در درگیرهای عراق جان خود را از دست داده اند. گزارش های رسیده حاکی از آن است که در حال حاضر 1500 نفر تبعه ترکیه به اسم داعش مشغول جنایت هستند.  

    وب سایت روزنامه سوزجو: گزارش های رسیده از خبرگزاری های رسمی دولت سوریه حاکی از آن است که در درگیری بین نیروهای داعش در سوریه و ارتش این کشور 200 نفر از تروریست های این گروه به هلاکت رسیدند.  

  وب سایت شبکه خبری کانال 14 برای دومین بار مسجد متعلق به شیعیان در منطقه اسن یورت شهر استانبول مورد حمله داعشی های تکفیری قرار گرفت. بعد از حمله شب گذشته وهابی ها، برخی از جوانان شیعه برای حفظ امنیت مسجد تا صبح مشغول نگهبانی بودند. اما بعد از رفتن جوانان، تکفیری ها دوباره به این مسجد حمله ور شده و بخش های از آن را تخریب و به آتش کشیدند.  

   




۱۹/۰۴/۱۳۹۳ - ۰۱:۰۴




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن