تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819022075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار: مسوولان وزارت نفت توجهی به مشکلات تیم فوتبال نفت آبادان ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار: مسوولان وزارت نفت توجهی به مشکلات تیم فوتبال نفت آبادان ندارند آبادان- ایرنا- فرماندار ویژه آبادان برگزاری نشست با مسوولان وزارت نفت را یادآور شد و گفت: در این نشست خواستار رفع مشکلات موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان شدیم ولی متاسفانه مسوولان وزارت نفت توجهی به مشکلات این موسسه ندارند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈ عزیزا.. شهبازی ˈ روز چهارشنبه در نشست شورای ورزش آبادان در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان افزود: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بدون شک یکی از پرطرفدارترین تیم های ایران است که اکنون شرایط خوبی ندارد.
وی اظهار کرد: صنعت نفت آبادان برای بستن تیمی قدرتمند در حال از دست دادن زمان است و با ادامه این روند نمی تواند نتایج خوبی در لیگ دسته یک بدست آورد.
فرماندار ویژه آبادان با اشاره به ظرفیت های فراوان ورزشی این شهرستان افزود: آبادان دارای پیشینه ورزشی بسیار خوبی است.
وی با ابراز خرسندی از تشکیل شورای ورزش آبادان گفت: این شورا قطعا باعث پیشرفت ورزش شهرستان می شود.
شهبازی اضافه کرد: تشکیل شورای ورزش آبادان در رفع مشکلات مالی و سخت افزاری ورزش شهرستان موثر خواهد بود.
رییس اداره ورزش و جوانان آبادان نیز در این نشست با اشاره به مشکلات مالی این اداره اظهار کرد: بدلیل این مشکلات نتوانستیم به برخی از اهداف خود دست یابیم.
ˈ پیمان ادیبی ˈ تشکیل اتاق فکر برای ورزش آبادان در ابتدای سال جاری را یادآور شد و افزود: این اتاق فکر با عضویت شش تن از اساتید آبادان تشکیل شد.
وی گفت: فعال کردن روابط عمومی، ساماندهی امور جوانان و کمیته استقبال از قهرمانان و مدال آوران آبادانی از دیگر اقدامات اداره ورزش و جوانان آبادان از ابتدای سال جاری تاکنون می باشند.
رییس اداره ورزش و جوانان آبادان افزود: برگزاری همایش ها و مسابقات ورزشی به مناسبت پنج مهر در دستور کار قرار دارد.
وی اظهار کرد: ویژه برنامه های پنج مهر تا 26 مهرماه در 35 رشته ورزشی به صورت کشوری، استانی و شهرستانی برگزار می شوند.
ادیبی با اشاره به دریافت برنامه های یک ساله هیات های ورزشی این شهرستان افزود: روسای شش گانه کمیته های شورای ورزش آبادان نیز منصوب شدند.
وی گفت: ˈ حبیب ا.. ابوالحسینی ˈ مدیرعامل پالایشگاه آبادان به عنوان رییس کمیته ورزش قهرمانی و حرفه ای، ˈ سیاوش خدابخشی ˈ به عنوان رییس کمیته اقتصادی، ˈ پرویز عسکری ˈ رییس دانشگاه آزاد اسلامی آبادان به عنوان رییس کمیته آموزش و پژوهش و سرپرست آموزش و پرورش آبادان به عنوان رییس کمیته ورزش پایه ای منصوب شدند.
ادیبی افزود: ˈ محمودرضا شیرازی ˈ شهردار آبادان به عنوان رییس کمیته ورزش های همگانی و ˈ مهسا سادات محسن فر ˈ رییس کمیسیون بانوان فرمانداری ویژه آبادان نیز به عنوان رییس کمیته امور ورزش بانوان آبادان منصوب شدند.ک/2
7104/7279

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن