تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819869931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم جلوگیری از فعاليت حوضچه هاي پرورش ماهي غير مجاز در خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان مقتدايي:
لزوم جلوگیری از فعاليت حوضچه هاي پرورش ماهي غير مجاز در خوزستان
اهواز – خبرگزاري مهر: استاندار خوزستان گفت: تشكل هاي مردمي به منظور جلوگيري از فعاليت حوضچه هاي غير مجاز پرورش ماهي بايد بر اساس نياز و جغرافياي استان تاسيس و به منظور ضابطه مند شدن فعاليت شان آئين نامه ای را در نظر گرفت.



به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن مقتدايي پیش از ظهر امروز در جلسه كارگروه اقتصادي استان خوزستان عنوان كرد: در هر دوره از مجموعه رياست جمهوري يك برنامه متفاوت براي حل مسئله آب در استان خوزستان به اجرا در آمده كه نتيجه به دست آمده تا كنون تبعات فراواني را براي استان در پي داشته است.

وي افزود: در يك مقطع از زمان بحث سد سازي و در بخش ديگر بحث احياي اراضي كشاورزي و بعد از آن مسئله توسعه نيشكر و گسترش صنايع پتروشيمي در استان مطرح كه هر كدام به نوبه خود استان را درگير مسائل و تبعات خاصي كرد.

استاندار خوزستان تصريح كرد: مديران استاني بايد جسارت به خرج بدهند و يك مصوبه را به خوبي بررسي كنند و زماني كه آن را ناسازگار با منافع استان ببينند نبايد آن را بپزيرند.

وي در خصوص تشكيل تشكل هاي مردمي در راستاي كاهش و برخورد با حوضچه هاي پرورش ماهي غير مجاز در استان گفت: تشكل هاي اين چنيني بايد بر اساس نياز و جغرافياي استان تاسيس و به منظور ضوابط مند شدن فعاليت شان آئين نامه را در نظر گرفت.

مقتدايي افزود: بايد به منظور جلوگيري و برخورد با حوضچه هاي پرورش ماهي غير مجاز مسئولان سازمان هاي مربوطه تشكيل جلسه دهند و راهكارهايي را مطرح كنند و در صورتي كه اين مسئله بحراني شود استانداري خوزستان نيز وارد عمل خواهد شد.

استاندار خوزستان افزود: در صورتي كه مشكلات مبحث آب در استان حل نشود به طور حتم در اجراي طرح 550 هكتاري مقام معظم رهبري نيز به مشكل بر خواهيم خورد.


۱۳۹۳/۴/۱۸ - ۱۴:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن