تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820224881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس جدید هیأت فوتبال کردکوی منصوب شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس جدید هیأت فوتبال کردکوی منصوب شد خبرگزاری پانا: مراسم تودیع و معارفه ریاست جدید هیأت فوتبال شهرستان کردکوی با حضور مسئولین شهرستان و مردم شریف کردکوی در همایش بزرگ فوتبال و خانواده برگزار شد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۸ تير ساعت 12:21



به گزارش خبرگزاری پانا،  سید ابراهیم حسینی شریفی بعنوان رئیس جدید هیأت فوتبال کردکوی منصوب شد. در این مراسم از زحمات وحید مسلمی عقیلی که ۴ سال و ۱۰ تصدی این هیأت را بر عهده داشت تقدیر و تشکر بعمل آمد و سید ابراهیم (مسعود) حسینی شریفی بعنوان رئیس جدید هیأت فوتبال شهرستان کردکوی معرفی گردید. سیدابراهیم (مسعود) حسینی شریفی داور درجه ملی تحت نظر فدراسیون فوتبال می باشد. وی از سال ۷۶ تاکنون در امر قضاوت فوتبال فعالیت قابل توجهی دارد. سیده فاطمه حسینی شریفی دختر سیدابراهیم حسینی شریفی به مدت ۳ سال عضو تیم ملی فوتبال نوجوانان و بانوان ایران می باشد. کردکوی که مهد فوتبال استان گلستان در سالهای اخیر و یکی از قطب های فوتبال مازندران به شمار می رود با دارا بودن ۱۳ تیم بزرگسالان در لیگ های مختلف استان یکی از فوتبال خیزترین شهرستان ها به شمار می رود. تیم استقلال سرکلاته خرابشهر (تمیشه) که اخیرا و در زمان تصدی وحید مسلمی عقیلی توانسته بود بعنوان اولین تیم از شهرستان کردکوی به لیگ برتر فوتبال استان صعود کند که باعث افتخار و شادمانی مردم و علی الخصوص جامعه ورزش است. تیم های استقلال کردکوی و پارس تمیشه سرکلاته خرابشهر در لیگ دسته اول فوتبال و پرسپولیس کردکوی، شهدای النگ و پاس کردکوی در لیگ دو فوتبال استان و همچنین تیم های امید ولاغوز، پرسپولیس چهارده و وحدت نوین بالاجاده در لیگ های فوتسال برخی از تیم های این شهرستان هستند که در لیگ های مختلف استان حضور دارند. تیم فوتبال جهان نمای کردکوی که تلاش های فراوانی را در فوتبال پایه انجام داده است توانسته بعنوان اولین تیم از شهرستان کردکوی به لیگ دسته سوم کشور صعود کند تا قدرت فوتبال کردکوی در کشور به نمایش بگذارد.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن