تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804319910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنایه عضو جبهه پایداری به هاشمی رفسنجانی از تریبون مجلس/ ماه‌رمضان فرصت توبه قدیم‌الاسلام‌هاست


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
کنایه عضو جبهه پایداری به هاشمی رفسنجانی از تریبون مجلس/ ماه‌رمضان فرصت توبه قدیم‌الاسلام‌هاست

کنایه عضو جبهه پایداری به هاشمی رفسنجانی از تریبون مجلس/ ماه‌رمضان فرصت توبه قدیم‌الاسلام‌هاست
نماینده تهران در مجلس هدف دشمن از تهدید را ایجاد ترس و هدف از تطمیع را سست کردن اراده‌ها خواند و گفت: وعده دادن از تهدید خطرناک‌تر است زیرا اعتماد به اظهارات دشمن سبب تزلزل مسئولان کم‌بصیرت می‌شود.
به گزارش نامه نیوز به نقل از فارس، علی‌اصغر زارعی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه) در نطق میان‌دستور خود در صحن علنی با یادآوری هشدار مهم مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با مسئولان نظام مبنی بر اختلاف ‌افکنی دشمن در دستگاه محاسباتی مسئولان گفت: دشمن از راه تهدید و تطمیع در صدد به اشتباه انداختن مسئولان است.

وی هدف دشمن از تهدید را ایجاد ترس به ‌منظور عقب‌نشینی مسئولان از مواضع و هدف از تطمیع را سست کردن اراده‌ها عنوان کرد و افزود: وعده دادن از تهدید خطرناک‌تر است، زیرا اعتماد به اظهارات دشمن سبب تزلزل مسئولان کم‌بصیرت می‌شود.

زارعی محاسبه غلط مسئولان ناشی از اعتماد به دشمن را عامل خسران برشمرد و با اشاره به اینکه در مقاطعی برخی مسئولان فریب دشمن را خورده‌اند، خاطرنشان کرد: بعضی مسئولان در راستای اهداف دشمن حرکت می‌کنند؛ به‌عنوان مثال در هنگام مذاکرات هسته‌‌ای میان تیم مذاکره‌کننده کشورمان با 1+5 اظهارات قائم‌مقام بانک مرکزی که گفت لغو تحریم‌ها موجب رشد شش درصدی اقتصاد ایران می‌شود که گستاخی دشمن و دلسردی مردم نسبت به اقتصاد مقاومتی را در پی دارد.

وی ادامه داد: یا به‌عنوان مثال مسئول دیگری پی‌درپی می‌گوید با برداشت تحریم‌ها وضع اقتصادی ایران بهبود می‌یابد که اینگونه اظهارات موجب عدول از ارزش‌ها مطابق نظر استکبار است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رهبری بارها شکستن تحریم‌ها را بیش از تصمیم دشمن در گرو اجرای اقتصاد مقاومتی دانسته‌اند، بیان کرد: اگر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مبنای عمل ما باشد ادامه تحریم‌‌ها از دستور کار دشمن خارج می‌شود.

وی از جمله عوامل مؤثر مبارزه با فساد اداری را پرهیز از روحیه اشرافی‌گری و تجملی در میان مسئولان دانست و گفت: ‌برخورد با مفاسد اقتصادی در شبکه اختاپوسی کنونی کار بسیار سختی شده است و برخورد نکردن با فساد برخی مسئولان نقطه ضعفی برای قوه قضائیه محسوب می‌شود.

زارعی به موضوع پرونده کرسنت اشاره و آن را نمونه‌ای از فساد بعضی مسئولان ذکر کرد و تصریح کرد: خسارات پرونده کرسنت نه متوجه نظام بلکه باید متوجه مفسدان باشد و آنان پاسخگوی خسارت وارده بر کشور باشند.

وی با انتقاد از نقش کمرنگ مجلس در مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: ‌از هیأت رئیسه مجلس انتظار داریم که مجلس را در این راستا فعال‌تر کند نه اینکه سؤالات نمایندگان از وزرا را فرسایشی کند.

نماینده مردم تهران در مجلس با تذکر به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای مبنی بر عدم پذیرش هیچگونه محدودیتی در تحقیقات هسته‌‌ای در بخش دیگری از نطق خود، گفت:‌ دو فتنه 78 و 88 از حوادث تلخی است که حاوی درس‌های فراوانی است.

وی فتنه 88 را حاصل انحراف فکری و اعتقادی و دل دوختن به اجانب خواند و گفت: قدیم‌الاسلام‌هایی که میان نظرات گذشته‌شان و اظهارات امروزشان اختلاف است از سعه صدر نظام دچار سوءبرداشت شده و به جای اصلاح و توبه در موضع طلبکاری برآمدند.

زارعی افزود: آنان در پوشش قانونگرایی، قانون را شکسته، دل‌های مؤمنان را آزرده و دشمن را خوشحال کردند؛ ماه مبارک رمضان فرصت توبه قدیم‌الاسلام‌هاست.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان در مورد حوزه انتخابیه خود گفت: زیرساخت‌های تهران متناسب با توسعه و افزایش جمعیت آن گسترش نیافته است و ضروری است در این باره تصمیماتی اتخاذ شود.






1393/4/18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن