تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820134858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشكلات واحدهاي صنعتي شهرستان سراب بررسي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ تير ۱۳۹۳ (۱۱:۵۲ق.ظ)
با حضور رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربايجان شرقي؛ مشكلات واحدهاي صنعتي شهرستان سراب بررسي شد در نشستي با حضور رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربايجان شرقي مشکلات واحدهاي صنعتي شهرستان سراب بررسي شد.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين نجاتي در نشست بررسي مشکلات واحدهاي صنفي و توليدي سراب، با اشاره به اينکه آذربايجانشرقي سومين استان از نظر جمعيت واحدهاي صنفي در کشور است گفت: 150 هزار واحد صنفي با سرانه اشتغال 2.5 نفر در استان مشغول خدمات رساني در بخش هاي مختلف هستند.
وي ادامه داد: از اين تعداد 32.4 درصد توليدي، 17.1خدمات فني ، 39 درصد توزيعي و 11.5 درصد در عرصه خدماتي فعاليت مي کنند.
نجاتي با اشاره به مشکلات پيش آمده در مورد عرضه نان از مسوولين شهرستان خواست تا مشخص شدن وضعيت نان و همسان سازي سهميه آرد بر کيفيت پخت نان نظارت مستمر داشته و از ايجاد صف هاي طولاني جلوگيري کنند.
وي همچنين با اشاره به وضعيت بلاتکليفي کارخانه سراب بافت گفت: اين واحد پس از جريان آتش سوزي سال 88، تعطيل شده و 600 کارگر اين کارخانه در بلاتکليفي بسر مي برند.
وي اظهار کرد: اين واحد توليدي، بيش از 450 ميليارد ريال بدهي معوقه بانکي دارد و حدود 20 ميليارد ريال به کارگران اخراجي مقروض است.
وي با اشاره به اينکه فقط يک سالن از اين کارخانه دچار آتش سوزي شده و مابقي سالن ها و دستگاهها سالم هستند، از بانک تجارت و مسوولين زيربط خواست تا هر چه سريعتر نسبت به تعيين تکليف و احياي مجدد اين کارخانه اقدام کنند.
در ادامه اين جلسه فرماندار سراب نيز از روند کند عمليات اجرايي کارخانه نفلين سينيت انتقاد کرد و گفت: اين پروژه در مدت سپري شده چندين ساله فقط 7 درصد پيشرفت فيزيکي دارد.
سيد محمد عابدي، با بيان اينکه زير ساخت هاي لازم جهت احداث کارخانه از جمله آب ، برق ، گاز و راههاي دسترسي فراهم شده افزود: تنها راه نجات اقتصاد منطقه و حل معضل بيکاري جوانان و جلوگيري از مهاجرت افراد راه اندازي اين کارخانه است.
در ادامه اين جلسه رئيس اداره صنعت، معدن وتجارت سراب نيز با اشاره به صادرات محصولات لبني شهرستان به کشورهاي همسايه گفت: در سه ماهه اول سالجاري بيش از 910 تن انواع لبنيات ، مربا و عسل به ارزش 235 ميليارد ريال به کشورهاي عراق ، مالزي ، ترکيه و آذربايجان صادر شده است.
داود رفيقي از صاحبان صنايع توليدي خواست تا بازار صادرات را از دست دلالان خارج کرده و با کارت بازرگاني بصورت مستقيم به کشورهاي همجوار محصولات توليدي را صادر کنند.
در اين جلسه عدم تعامل برخي از دستگاههاي اجرايي با کارخانجات توليدي و صنعتي از جمله مهمترين مشکلات مطرح شده از سوي صاحبان صنايع بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن