تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820093266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه رکوردشکنی های سلسائو در شکست ناباورانه بلوهوریزنته


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جام جهانی 2014 همه رکوردشکنی های سلسائو در شکست ناباورانه بلوهوریزنته تهران - ایرنا - شکست ناباورانه تیم پنج ستاره برزیل ملقب به سلسائو شب گذشته مقابل تیم پرطراوت آلمان ها، رکوردهای جدیدی را برای این تیم رقم زد.


به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال آلمان شب گذشته در حالی یکی از قاطعانه ترین نتایج تاریخ مرحله نیمه نهایی جام های جهانی را رقم زد که برزیل هم سنگین ترین شکست تاریخ فوتبال خود را در جام های جهانی تجربه کرد.
پیش از این، شکست 6 بر صفر برابر اروگوئه در کوپا آمریکای سال 1920 به عنوان شکست سنگین برزیل ثبت شده بود.
تیم ملی فوتبال برزیل پیش از این تنها یک بار شکست بیش از هفت گل داشت که بر می گردد به سال 1934 برابر یوگسلاوی سابق که آن دیدار با نتیجه 8 بر 4 به سود یوگسلاوی به پایان رسید.
همچنین پیش از این پیروزی 6 بر یک مجارستان برابر سوئد در جام جهانی 1934به همراه پیروزی 6 بر یک آلمان غربی برابر اتریش در جام جهانی 1954 سوییس، پرگل ترین بازی های مرحله نیمه نهایی جام های جهانی بودند.
البته تیم فیل بزرگ (اسکولاری) با دریافت 11 گل خورده بدترین خط دفاع این رقابت ها را به خود اختصاص داد.
پس از شکست 3 بر یک برزیل مقابل پرو در مرحله نیمه نهایی رقابتهای کوپا آمریکای در سال 1975، شکست 7 بر یک مقابل آلمان، نخستین شکست خانگی تیم ملی برزیل محسوب می شود.
میروسلاو کلوزه مهاجم کهنه کار تیم ملی آلمان با گلی که دیشب به ثمر رساند، تعداد گل هایش در جام های جهانی را به عدد 16 رساند و رکورد خود و رونالدوی برزیلی را شکست.
کلوزه اولین فردی است که به صورت متوالی در چهار دیدار نیمه نهایی جام های جهانی شرکت داشته و در کنار کافو، دو بازیکنی هستند که با کسب 16 پیروزی در جام های جهانی در این زمینه رکوردارد هستند.
گل اول دیدار دیشب آلمان برابر برزیل که از سوی توماس مولر به دست آمد، دو هزارمین گل تاریخ آلمان بود که با احتساب شش گل دیگر، تیم آلمان تاکنون دو هزار و شش گل به ثمر رسانده است.
نخستین گل تاریخ فوتبال آلمان را فریدس بکر در سال 1908 به ثمر رسانده است.
شاگردان یواخیم لو اولین تیمی هستند که توانسته اند در تاریخ جام جهانی در عرض شش دقیقه چهار گل به ثمر برسانند.
تیم ملی برزیل تنها تیم پنج ستاره فوتبال جهان بامداد (چهارشنبه) در حضور بیش از 60 هزار تماشاگر که ورزشگاه مینیرو شهر بلو هوریزنته را به رنگ زرد درآورده بودند به مصاف آلمان رفت اما خیلی زود رویاهای مردم سرزمین قهوه که در آرزوی نقش بستن ستاره ششم روی پیراهن تیم ملی کشورشان بودند به کابوسی وحشتناک تبدیل شد.
تیم بزریل در عین ناباوری این دیدار را 7 بر یک به تیم آلمان واگذار کرد.
ورزشی (3)**1067**1379

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن