تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819425973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمين هاي واقع در طرح هاي پيشگام بافت فرسوده تعيين تكليف مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ تير ۱۳۹۳ (۱۷:۵۰ب.ظ)
پايان تير امسال؛ زمين هاي واقع در طرح هاي پيشگام بافت فرسوده تعيين تكليف مي شود رئيس اداره بافت هاي فرسوده شهري راه و شهرسازي خراسان شمالي از تعيين تكليف تملك زمين هاي واقع در طرح هاي پيشگام بافت فرسوده تا پايان تيرماه امسال خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي همتي با اعلام اين خبر اظهار داشت: مالكان بافت فرسوده در مركز استان بايد طي ماه جاري زمين و ملك خود را به دولت واگذار كنند تا اين املاك تعيين تكليف شود.
وي با اشاره به عدم همكاري مالكان بافت فرسوده مركز استان، افزود: متاسفانه اين مالكان به دليل اعتراض به قيمت گذاري هاي انجام شده همكاري لازم را با اين اداره كل ندارند.
همتي در رابطه با نحوه برخورد با مالكان نيز خاطرنشان كرد: در صورتي كه با مالكان بر سر واگذاري املاك توافق حاصل نشود بر اساس روش هاي پيش بيني شده در قانون عمل مي شود.
وي عمده نارضايتي ساكنان بافت هاي فرسوده از روند نوسازي و بهسازي بافت فرسوده را مربوط به وجود املاك خالي از سكنه و مخروبه كه در اثر تخليه واحدهاي واگذار شده توسط مالكان حادث شده دانست و متذكر شد: اين امر موجب ايجاد ناامني و برخي ناهنجاري هاي اجتماعي در سطح اين محلات مي شود.
رئيس اداره بافت هاي فرسوده شهري راه وشهرسازي خراسان شمالي در اين رابطه تصريح كرد: با اين وجود اين افراد بايد بدانند در برخي موارد از نظر سازه اي امكان تخريب و تسطيح كل املاك تملك شده در بافت به علت فرسوده بودن املاك و منازل واقع در مجاورت بناهاي تملك شده و تاثير سازه اي اين املاك بر هم وجود ندارد.
وي تنها راه حل اين مشكل را در همكاري مردم در واگذاري واحدهاي واقع در طرح ها و تعريض ها اعلام كرد.
همتي ابراز اميدواري كرد در نتيجه اين اقدامات شرايط فيزيكي و كالبدي و اجتماعي حاكم بر اين مناطق به نقطه مطلوب برسد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن