تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820320783




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت برگزاري مسابقه فراملي براي طراحي المان‌هاي ورودي قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ تير ۱۳۹۳ (۱۷:۲۲ب.ظ)
شهردار قم عنوان كرد: ضرورت برگزاري مسابقه فراملي براي طراحي المان‌هاي ورودي قم شهردار قم گفت: به دليل اهميت ورودي اتوبان تهران و جعفريه اگر لازم باشد بايد يک مسابقه فراملي براي اين دو ورودي انجام شود تا صاحبان امر طرح‌هاي خود را ارائه دهند تا المان‌هايي در شأن شهر قم براي اين دو ورودي مهم طراحي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد دلبري در جلسه بررسي پروژه‌هاي عمراني شهر قم با اشاره به اينکه شهر قم ام القراي جهان اسلام است، گفت: ورودي‌هاي شهر قم بايد به صورتي طراحي شوند که نشان دهنده اين شهر، شهر اهل بيت(ع) است.
وي بيان کرد: نوع المان‌هايي که در اين ورودي‌ها به کار مي‌رود بسيار مهم است و نبايد المان‌هاي ساده‌اي به کار روند.
دلبري تصريح کرد: اتوبان قم يک اتوبان ملي و يا فراملي است و همه ميهمانان خارجي و زائران 17 استان از زير المان اين ورودي مي‌گذرند و نياز به يک المان فراملي دارد.
وي عنوان کرد: يکي از طرح‌هاي معمولي دروازه قرآن است که نشان مي‌دهد که شهر قم شهر اهل بيت(ع) است.
شهردار قم با بيان اينکه دو ورودي براي ما بسيار اهميت دارد گفت: ورودي جعفريه به اين دليل که مسير ورود حضرت معصومه(س) به قم است و ورودي تهران براي شهر قم مهم هستند و بايد المان‌هاي مفهومي به کار روند.
وي بيان کرد: به دليل اهميت اين دو ورودي اگر لازم باشد بايد يک مسابقه فراملي براي اين دو ورودي انجام شوند تا صاحبان امر طرح‌هاي خود را ارائه دهند تا المان‌هايي در شان شهر قم براي اين دو ورودي مهم طراحي شود.
وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: در هنگام اجراي پروژه‌هاي شهري بايد اطلاع رساني کامل در خصوص مشخصات پروژه صورت پذيرد.
وي با بيان اينکه اطلاع رساني در خصوص مشخصات پروژه به اندازه خود پروژه مهم است عنوان کرد: در پروژه‌اي که چند ميليارد هزينه مي‌شود بايد اطلاع رساني مناسب و مطلوب در خصوص ذکر مشخصات پروژه اقدام کرد.
شهردار قم بيان کرد: مي بايست در پروژه ميدان بزرگ امام خميني(ره) در خصوص 300 چشمه سرويس بهداشتي و 100 دوش حمام اطلاع رساني لازم صورت گيرد تا اين امکانات به مردم و زائرين به طور کامل معرفي شود.
وي تصريح کرد: شهرداري مي‌تواند با استفاده از بنرهاي بزرگ و همچنين رسانه‌هاي جمعي فعاليت‌هاي خود و همچنين مشخصات پروژه‌ها را به مردم توضيح دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن