تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820088045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلنگ زني مدرسه 6 کلاسه مسکن مهر در شهرستان چايپاره


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ تير ۱۳۹۳ (۱۴:۴۵ب.ظ)
در استان آذربايجان غربي صورت گرفت؛ کلنگ زني مدرسه 6 کلاسه مسکن مهر در شهرستان چايپاره کلنگ يک باب مدرسه 6 کلاسه مسکن مهر در شهرستان چايپاره به زمين زده شد.
به گزارش خبرگزاري موج، فريبرز اسمعيل زاده در آيين کلنگ زني يک مدرسه 6 کلاسه در شهرستان چايپاره که در محل مساکن مهر شهرستان چايپاره ساخته خواهد شد؛ اظهار داشت: خيرين استان امسال تعهد کرده اند براي احداث مدارس جديد در استان بيش از 320 ميليارد ريال به آموزش و پرورش کمک کنند و اين مدرسه يکي از همين مدارس و از تعهدات خيرين استان است.
وي گفت: اين مدرسه 6 کلاسه در زميني به مساحت 1554 متر مربع و زير بناي 330 متر مربع در مدت 3 ماه يعني تا آخر مهر ماه امسال ساخته خواهد شد و با اتمام آن علاوه بر اينکه دانش آموزان مقطع ابتدايي مساکن مهر از رفتن به مدارس شهري و تحميل هزينه هاي سنگين به خانواده ها جلو گيري خواهد شد امکان تحصيل بيش از 150 دانش آموز در فضاي آموزشي بهتر فراهم خواهد شد.
به گفته مدير کل توسعه، تجهيز و نوسازي مدارس استان آذربايجان غربي براي احداث و اتمام اين مدرسه اين خير بيش از 2 ميليارد ريال هزينه خواهد کرد.
گفتني است؛ خيرين مدرسه ساز شهرستان چايپاره ظرف دو سال گذشته دو مدرسه 3 و 5 کلاسه را با مشارکت 50 درصدي ساخته و دو مدرسه 5 و 6 کلاسه جديد را با مشارکت 50 درصدي طي دوسال ساخته و به آموزش و پرورش شهرستان چايپاره تحويل خواهند داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن