تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820709187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراف ماسکرانو به نقطه قوت هلندی ها


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



اعتراف ماسکرانو به نقطه قوت هلندی ها
هلندی ها در رقابت های جام جهانی عملکرد خوبی در خط حمله داشتند و مثلث هجومی این تیم، رابین فن پرسی، وسلی اشنایدر و آرین روبن، گل های حساسی برای این تیم به ثمر رساندند.



به این مطلب امتیاز دهید

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، خاویر ماسچرانو، هافبک باتجربه تیم ملی آرژانتین، در آستانه دیدار تیمش مقابل هلند در نیمه نهایی جام جهانی، به هم تیمی هایش در مورد خط حمله حریف هشدار داد.   هلندی ها در رقابت های جام جهانی عملکرد خوبی در خط حمله داشتند و  مثلث هجومی این تیم، رابین فن پرسی، وسلی اشنایدر و آرین روبن، گل های حساسی برای این تیم به ثمر رساندند.   ماسچرانو به خبرنگاران گفت:" ما می دانیم مقابل تیمی قرار می گیریم که به دلیل سرعت مهاجمانش، در ضد حملات بسیار خطرناک است. ما مقابل تیمی باتجربه قرار می گیریم که به دلیل شکست در فینال جام جهانی قبلی، تشنه قهرمانی است.   ما انتظار یک دیدار آسان را نداریم و این دیدار مطمئنا به دلیل کیفیت بازیکنان و تجربه تیم هلند، از دیدار مقابل بلژیک دشوارتر است."   آرژانتینی ها آخرین بار در سال 1990 به فینال جام جهانی رسیده بودند و ماسچرانو معتقد است که تیمش می تواند به دیدار نهایی راه پیدا کند.   " ما باید این رویا را حفظ کنیم زیرا می توانیم آرژانتین را به جایگاهی برسانیم که سالهاست به آن نرسیده است. این موقعیت ها بسیار نادر است و ما باید از آن استفاده کنیم.   ما بسیار خوش شانس هستیم که بعد از 24 سال توانستیم آرژانتین را به چنین دستاوردی برسانیم اما از سویی، این اتفاق انتظارات را افزایش داده است. ما تمام تلاش مان را می کنیم تا به فینال برسیم."
    آی اسپورت 450




۱۷/۰۴/۱۳۹۳ - ۰۰:۰۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن