تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803203381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خلعتبري: هنوز قراردادم را فسخ نکرده‌ام


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: خلعتبري: هنوز قراردادم را فسخ نکرده‌ام
کد خبر: ۴۱۴۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷ - 07 July 2014


ملي‌پوش تيم فوتبال پرسپوليس مي‌گويد: خواهان ماندن در جمع سرخپوشان است اما بايد تعهدات مالي فصل گذشته او و باشگاه عجمان حل شود.


محمدرضا خلعتبري در گفت‌و‌گو با ايسنا، در مورد آخرين وضعيت خود در تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هنوز به صورت کامل قراردادم را با پرسپوليس فسخ نکرده‌ام و هنوز با اين تيم قرارداد دارم.


او افزود: طي صحبت‌هايي که با مديرعامل باشگاه داشتم، در مورد مسائل مالي نتوانستيم به توافق مناسب برسيم. آن بخش از قرارداد که در فدراسيون ثبت شده پرداخت شد اما بخشي از اين بدهي‌ها مربوط به فصل گذشته مي‌شود که چک‌هايي از سوي رويانيان و شيريني به من داده شده که باشگاه در حال حاضر مسئوليت اين چک‌ها را بر عهده نمي‌گيرد.


بازيکن ملي‌پوش تيم فوتبال پرسپوليس به بدهي 250 هزار دلاري به باشگاه عجمان اشاره کرد و گفت: مبلغ 250 هزار دلار به همراه ديرکرد براي گرفتن رضايت‌نامه از باشگاه عجمان مورد نياز است که بايد هرچه زودتر پرداخت شود. فردا (سه‌شنبه) عازم امارات مي‌شوم تا در مورد آخرين وضعيت قراردادم با باشگاه عجمان و مذاکره با آن‌ها اقدام کنم.


خلعتبري خاطرنشان کرد: اولويت اول من پرسپوليس است. من اين تيم را دوست دارم و علاقه‌مندم که فصل آينده نيز در پرسپوليس بازي کنم اما به‌دليل اختلافات به‌وجود آمده بر سر مسائل مالي شايد اين اتفاق رخ ندهد.


او اضافه کرد: البته من پيش از اين هم با آقاي رحيمي کار کرده‌ام و مي‌دانم که او وقتي حرفي مي‌زند نمي‌خواهد حرفش دوتا شود. او نمي‌خواهد به بازيکني تعهد دهد اما بعداً نتواند به آن عمل کند و در مقابل آن بازيکن شرمنده شود. مطمئناً اگر از دست او کاري برمي‌آمد حتماً انجام مي‌داد. با اين حال اميدوارم تعهدات فصل گذشته من به همراه مبلغ مورد نظر براي فصل آينده مورد قبول باشگاه قرار گيرد و بتوانم فصل آينده در پرسپوليس پا به توپ شوم.


ملي‌پوش تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که گفته مي‌شود علي دايي بر حضور شما در ترکيب تيم پرسپوليس در فصل آينده تأکيد دارد نيز گفت: بايد ديد رويکرد باشگاه در اين زمينه چيست؟ خود من 100 درصد علاقه دارم در پرسپوليس بمانم اما بايد اين مسائل و مشکلات حل شود.


قرارداد محمدرضا خلعتبري با سرخپوشان دو ساله بود و بر اساس آن مهاجم سرخپوشان بايد براي سال دوم حضورش در جمع سرخپوشان يک ميليارد و 700 ميليون تومان دريافت مي‌کرد که باشگاه اعلام کرده است توان پرداخت اين رقم را ندارد. اين در حالي است که خلعتبري 340 ميليون تومان از طلب خود مربوط به فصل گذشته را بخشيده است. از سوي ديگر پرسپوليس بايد 250 هزار دلار را براي خريد خلعتبري به باشگاه عجمان پرداخت کند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن