تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819009223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلم خلیفه جعلی چطور ساخته شد؟


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: فیلم خلیفه جعلی چطور ساخته شد؟


شاهدان در مسجد «النوری» در شهر موصل فاش کردند، تماس های تلفنی در این منطقه و اطراف آن حدود یک ساعت پیش از ورود البغدادی قطع شد. آنها افزودند کاروان بزرگی خلیفه جعلی را برای حضور در مسجد همراهی کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آنها گفتند : شمار زیادی خودروهای سیاه ضد گلوله شاسی بلند و شماری کامیونت های شاسی بلند مجهز به تیربارهای سنگین و انواع سلاح های دیگر و یک دستگاه خودروی شاسی بلند مشکی که به آنتن‌های ارتباط بی‌سیمی مجهز بود در این کاروان وجود داشت و گفته می شود این خودروی مجهز به آنتن دستگاه ایجاد پارازیت بر تلفن های همراه بود.
 
البغدادی در مسجد موصل

شاهدان گفتند: افراد مجهز به سلاح، اطراف مسجد را پر کرده بودند و برخی از آنان بدون رعایت حرمت مسجد با کفش وارد این مکان مقدس شدند.
 
شمار دیگری از شاهدان افزودند: تروریست‌ها از نمازگزاران خواستند بیعت کنند . بیعت از صف نخست شروع شد و تا صف های بعدی ادامه یافت.
 

ابوبکر البغدادی در مسجد موصل
  برخی گزارش های منتشر شده در پایگاه های ارتباط اجتماعی نشان می دهد، شیوه رسیدن کاروان حامل البغدادی، و دستگاه های ایجاد پارازیت که بر روی خودروهای مشکی شیشه دودی آمریکایی قرار داده شده بود کاملا بیانگر آن است که برخی سازمان های اطلاعاتی منطقه‌ای در حمایت و سازماندهی کمک به این تروریست دست دارند و افسران اطلاعاتی، آنها را همراهی می‌کنند.
 
بسیاری از گزارش ها احتمال می‌دهند دستگاه های ایجاد پارازیت و کاروان حمایت امنیتی «مزدورانی» هستند که در  شرکت «بلک واتر یا سازمان موساد» کار می‌کنند.


دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن