تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821124926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست روسای ائتلاف معارضان سوری در استانبول آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

در میان اختلافات شدید نشست روسای ائتلاف معارضان سوری در استانبول آغاز شد آنکارا - ایرنا - در میان اختلافات شدید و شکاف عمیق میان سردمداران معارضان سوری، ˈنشست روسای ائتلاف مخالفان سوریˈ امروز (دوشنبه) در استانبول ترکیه آغاز شد.


به گزارش ایرنا به نقل از تلویزیون دولتی ترکیه، نشست سه روزه ائتلاف مخالفان سوری برای انتخاب فرد دیگری به جای ˈاحمد عاصی الجرباˈ به عنوان رییس جدید این ائتلاف در استانبول آغاز شد.
قرار است در این نشست سه روزه علاوه بر انتخاب رییس، دبیر کل و اعضای کمیته سیاسی نیز انتخاب شوند و مسایلی همچون راهبرد مخالفان در برابر گروه تروریستی و تکفیری ˈداعشˈ، مسایل مالی، اختلافات داخلی ارتش آزاد سوریه و اختلافات داخلی دولت به اصطلاح موقت ˈاحمد طعمهˈ نیز مورد بررسی قرار گیرد.
رسانه های ترکیه نوشتند که طبق اساسنامه داخلی ائتلاف معارضان ، الجربا نمی تواند بار دیگر برای پست ریاست نامزد شود و ˈریاض الحجابˈ نخست وزیر اسبق سوریه و ˈ مصطفی صباغ ˈ نیز از نامزدی این ائتلاف کناره گرفته و جلسه را ترک کرده اند.
اوایل تیر ماه جاری پایگاه خبری ˈصباحˈ ترکیه خبر داد که تشدید اختلافات میان معارضان سوری به ایجاد تناقض دیدگاههای طرفین در مورد ارتش به اصطلاح آزاد سوریه و مشاجره تند میان طرفین منجر شده است.
این پایگاه خبری افزود: اختلافات جدی میان احمد الجربا رییس ائتلاف مخالفان خارج نشین سوریه با ˈاحمد طعمهˈ نخست وزیر خود خوانده مخالفان، طرفین را رو در روی یکدیگر قرار داد.
بر اساس این گزارش ، طعمه نخست وزیر خود خوانده مخالفان سوریه خواهان انحلال ارتش به اصطلاح آزاد سوریه شد و الجربا رییس ائتلاف مخالفان نیز با محکوم کردن این تصمیم، گفت: چنین تصمیمی خارج از اختیارات طعمه است.
از سوی دیگر ارتش آزاد با رد تصمیم نخست وزیر خود خوانده اعلام کرد که تصمیم گیری در مورد این ارتش از اختیارات نخست وزیر موقت ائتلاف مخالفان خارج است.
گفته می شود، مخالفان خارج نشین در پی بروز اختلاف ناشی از فسادهای مالی، دچار چند دستگی شده اند.
پیشتر برخی از رسانه ها از بروز اختلاف در درون نیروهای معارض سوری به دلیل چپاول کمک های بین المللی خبر داده بودند.
خاورم ** 2010**1651

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن