تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818893057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهادت نوجوان فلسطینی صهیونیستها را بیش از پیش نگران موجودیتش کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهادت نوجوان فلسطینی صهیونیستها را بیش از پیش نگران موجودیتش کرده است تهران - ایرنا - ˈمارک رگیوˈ سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی در پی گسترش دامنه شوک حاصل از اقدامات وحشیانه صهیونیستهای تندرو و نیروهای پلیس این رژیم علیه فلسطینیها به ویژه یک نوجوان 15 ساله، به ناگزیر این قبیل اقدامات را محکوم کرد.


اعتراضات و تظاهرات فلسطینیها در مناطق اشغالی در اعتراض به شهادت یک نوجوان فلسطینی توسط صهیونیستهای افراطی که همواره از حمایت رژیم اشغالگر برخوردار بوده اند، نگرانی این رژیم و حامیان غربی آن را برانگیخته است .
رگیو روز دوشنبه به شبکه تلویزیونی ˈفرانس24 ˈ گفت: اسراییل این گونه اقدامات را محکوم می کند و افراط گرایانی که متهم به این جنایت هولناک هستند، نماینده اسراییل نیستند.
وی جنایت اخیر صهیونیست ها را که به زنده سوزاندن و شهادت ˈمحمد ابوخضیرˈ منجر شد، یک اقدام تروریستی خواند و این قبیل کشتارها را صرف نظر از هویت عاملان و یا قربانیان، محکوم کرد.
وی در مورد تصاویر منتشر شده در ارتباط با ضرب و شتم وحشیانه ˈطارق ابوخضیرˈ نوجوان فلسطینی و پسر عموی محمد ابوخضیر گفت که چنانچه تحقیقات نشان دهد پلیس مرتکب این خشونت سبعانه و افراط گری شده است، عاملان آن باید بهای آن را بپردازند.
در همین حال ˈطارق ابو خضیرˈ در مصاحبه اختصاصی با فرانس 24 اتهام طرف صهیونیستی را مبنی بر اقدام علیه نیروهای امنیتی صهیونیست و سنگ پراکنی به سمت آنها را رد کرد.
وی با نشان دادن جراحت به جا مانده از دستبند نیروهای پلیس صهیونیستی روی دستانش گفت : من ایستاده بودم و تماشا می کردم که به یکباره مرا گرفتند.
رسانام **1302**7074**1651

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن