تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819405153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در قرارداد کي‌روش مديريت بيشتري اعمال شود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: در قرارداد کي‌روش مديريت بيشتري اعمال شود
کد خبر: ۴۱۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰ - 07 July 2014


مديرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: کفاشيان بايد در قرارداد جديد کي‌روش مسايل مديريتي بيشتري اعمال کند.


سعيد آذري در مورد وضعيت تيم ذوب‌آهن و جذب بازيکنان در فصل نقل و انتقالات گفت:‌ ما بر اساس مقررات وزارت ورزش که سازمان ليگ هم بر آن اصرار دارد عمل مي‌کنيم و برخي از دستمزدها را که پيشنهاد مي‌شود را قبول نمي‌کنيم با توجه به تمريناتي که تيم ما انجام داده و انگيزه‌اي که به تيم و بازيکنان القاء شده است از جذب بازيکنان در فصل نقل و انتقالات راضي هستيم البته تا پايان فصل نقل و انتقالات احتمال دارد در دو يا سه پست ديگر هم بازيکن جذب کنيم البته با عدد و ارقام متعادل.


وي در مورد اينکه بازيکنان جديد از ليگ برتر خواهند بود يا بازيکنان خارجي گفت: ما فقط يک سهميه ليگ برتري ديگر داريم که با نظر يحيي گل‌محمدي بازيکن را جذب مي‌کنيم. ممکن است از بازيکنان سهميه زير 23سال جذب کنيم يا بازيکن خارجي بگيريم.


مديرعامل ذوب‌آهن در مورد اينکه دستمزد قاسم حدادي‌فر به عنوان ملي‌پوش با بازيکنان ديگر ذوب‌آهن تفاوت دارد، گفت: قرارداد حدادي‌فر فصل گذشته هم با قرداد بازيکنان ديگر فرق داشت اما اين مسئله ربطي به اينکه ايشان قهرمان ملي است ندارد همانطور که خانزاده و حدادي‌فر به تيم ملي دعوت شدند و مايه افتخار ذوب‌آهن هستند اما در پرداخت به بازيکنان آنچه لحاظ مي‌شود بحث ملي‌پوش بودن نيست زيرا بازيکنان ديگري هم در ايران بودند که استحقاق ملي‌پوش شدن را داشتند اما به سليقه کي‌روش به تيم ملي دعوت نشدند، آنچه پرداخت بازيکنان را در تيم ما متمايز مي‌کند، عملکرد فني بازيکن در زمين است.


مديرعامل ذوب‌آهن در مورد اختلاف نظر بين کي‌روش و مربيان ايراني گفت: اين دو دستگي‌ها قشنگ نيست در اينکه کي‌روش مربي بزرگي است و سوابق درخشاني در فوتبال دارد شکي نيست و کسي نمي‌تواند اظهارنظر منفي در موردش انجام دهد اما مربي در مورد اينکه کجا کار مي‌کند و حدود اختياراتش چيست، مهم است. من جزو معدود آدم‌هايي بودم که پيش‌بيني مي‌کردم تيم ملي در جام جهاني چهارم مي‌شود همان زمان که اين حرف را گفتم انتقادهايي هم از من شد و گفتند مديرعامل ذوب‌آهن با نا اميدي صحبت مي‌کند اما در نهايت ديديد که ما تمام توانمان را به کار گرفتيم و در نهايت هم در گروهمان چهارم شديم.


وي افزود: اين مسئله که گفتم به معناي آن نيست که فوتبالمان نمي‌تواند رشد و توسعه پيدا کند. فوتبال ما جاي رشد بسياري دارد ضمن اينکه همه تقصيرها را هم نبايد به گردنش کي‌روش انداخت اين مسئله دور از انصاف است. بايد بررسي کرد و ديد در چهار سال گذشته چه کارهايي کرده‌ايم آيا متد آموزشي، استفاده از ابزارآلات و علم روز فوتبال در باشگاه‌ها نسبت به سطح اول دنيا چگونه بوده است آيا نوع تمرينات باشگاه‌هاي ما با نوع تمريناتي که کي‌روش در تيم ملي به بازيکنان مي‌داد يکسان بود. با اين حال مي‌گويم که کي‌روش مي‌تواند در فوتبال ما تأثيرگذار باشد به شرط آنکه برايش مديريت و برنامه‌ريزي داشته باشيم.


آذري تصريح کرد: در جلسه‌اي هم که با وزير ورزش داشتيم و خود کفاشيان هم حضور داشت اين مسئله را گفتم که فدراسيون بايد مديريت ويژه‌اي بر روي کي‌روش داشته باشد اتفاقي که در مورد لباس‌هاي آلشپورت در تيم ملي رخ داد اصلاً‌ قشنگ نبود و ما تا دقيقه 90 به فکر اين مسئله بوديم. کي‌روش مي‌تواند در فوتبال ما تأثيرگذار باشد به شرط آنکه توسط فدراسيون فوتبال به خوبي مديريت شود. کي‌روش بماند قدمش هم بر روي چشم اما ما بايد برنامه جامعي برايش داشته باشيم.


آذري با اشاره به صحبت برخي از اهالي فوتبال مبني بر اينکه کي‌روش با بازيکنان ايراني جلسه نگذاشته‌ است، گفت: اين صحبت‌ها برايم جالب بود زيرا اصلاً در وظايف کي‌روش نيست که بخواهد براي مربيان ايراني کلاس بگذارد. نوع همکاري او با فوتبال ما در قرارداد مشخص شده است. به عقيده من کفاشيان در قرارداد جديد با کي‌روش بايد مسائل مديريتي بيشتري را اعمال کند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن