تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818910439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمیته خیرین ازدواج آسان در نهاوند تشکیل شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان عبدالملکی:
کمیته خیرین ازدواج آسان در نهاوند تشکیل شد
نهاوند - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان نهاوند از تشکیل کمیته خیرین ازدواج در نهاوند خبر داد و گفت: کمیته ازدواج آسان برای کسانی که توانایی مالی ندارند تشکیل شده و بررسی و آسیب‌شناسی‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهد.



به گزارش خبرنگار مهر، امامعلی عبدالملکی شامگاه یکشنبه در اولین جلسه کمیته خیرین ازدواج شهرستان نهاوند که در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد با اشاره به پيام مقام معظم رهبري در ابتداي سال جاري گفت: مقام معظم رهبري در شعار امسال بر نقش و حضور مردم در عرصه های مختلف تاکيد و فراهم کردن بستر حضور و  مشارکت مردم را در دو حوزه فرهنگ و اقتصاد طلب کردند. عبدالملکی اظهار داشت: دولت با توجه به داشتن امکانات و قدرت به تنهايی قادر به حل مشکلات و رفع کامل نیازهای جامعه نيست و براي غلبه بر مشکلات و قرار گرفتن در مسیر توسعه و پیشرفت باید از مشارکت  و حضور مردم استفاده شود چراکه در اصل مردم حل کننده مشکلات جامعه هستند و هيچ امر و اقدامی در کشور بدون مشارکت مردم امکان پذیر نیست. وی در ادامه با اشاره به لزوم ترویج ازدواج آسان بر اساس اصول دين مقدس اسلام گفت: متاسفانه بحث ازدواج و هزینه های غیر ضروری آن به یک چالش بزرگ برای جوانان تبدیل شده که بايد با فرهنگ سازي بستر ازدواج هاي منطقي و آسان را فراهم کنيم. فرماندار شهرستان نهاوند عنوان کرد: اگر ازدواج در زمان مناسب اتفاق نیفتد مشکلات بسیاری برای افراد و جامعه به وجود می‌آورد و در صورتیکه در زمان مطلوب محقق شود شرایط بسیار آرامی را در جامعه و بین افراد حکمفرما خواهد کرد. امامعلی عبدالملکی بیان داشت: موانع فرهنگی همواره مهمترین و اساسی‌ترین موانع ازدواج محسوب می‌شوند که می‌توان به عدم برخورداری از شغل و مسکن مناسب، رسوم پرخرج، زندگی تجملاتی پر زرق و برق، ضعف یا عدم انگیزه برای ازدواج، آزادی‌های غلط و گریز از مسئولیت و نداشتن توانایی کافی برای خریدهای سنگین و مراسم پرهزینه اشاره کرد. عبدالملکی افزود: تغییر نگرش عمومی از طریق رسانه‌ها، تغییر نگرش خانواده برای ازدواج فرزندان، تلاش برای رفع موانع فرهنگی ازدواج و ممکن نشان دادن ازدواج آسان راهکارهای مدنظر برای برگزاری ازدواج جوانان است. وی گفت: خير مقيد به کار اقتصادي تنها نيست بلکه انديشه و فکر خير مي تواند کمک شاياني به تمام مشکلات و بحث هاي جامعه باشد و استفاده از نظرات خیرین و کارشناسان مي تواند مشکلات ازدواج را حل کند. فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه هدف از تشکیل کمیته ازدواج آسان بررسی موانع پیش‌روی ازدواج جوانان و فعال کردن ظرفیت‌های جامعه برای هرچه آسان‌تر شدن روند ازدواج جوانان است، گفت: تمام امکانات و ظرفيت اداري شهرستان در خدمت ازدواج آسان جوانان است و در آينده نزديک مجمع خيرين ازدواج نهاوند انتخاب و رسما فعاليت خود را آغاز مي کند.  


۱۳۹۳/۴/۱۶ - ۱۰:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن